Математика 7 клас

АЛГЕБРА

ГЕОМЕТРІЯ




Розв'язання 6, 7 та 8 задач контрольної роботи з теми "Коло. Круг"


 

Коментарі

  1. Тема уроку «Зв’язки між величинами. Функція. Способи задання функції»

    Опрацювати стор. 132-135, 143-146
    Послухати по https://www.youtube.com/watch?v=vfUAVSSQwKY
    Розв’язати: №766, 767, 794, 795; на повторення № 784, 785.

    ВідповістиВидалити
  2. Геометрія
    Тема «Геометричне місце точок. Коло. Круг.»

    Переглянути та законспектувати відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=stZP_r5mQVM

    Прочитати: стор. 150 – 154.

    Розв’язати:
    Задача 1. У колі проведено діаметри КР і АВ. Доведіть, що АК = ВР.
    Задача 2. У колі, з центром в точці О, проведено хорду ВС і діаметр АВ, кут АВС дорівнює 32º. Знайти градусну міру кута АОС.
    Задача 3. Два кола мають спільний центр О. Сума їх радіусів дорівнює 12 см, а їх різниця – 6 см. Обчислити радіуси цих кіл.
    Задача4. Два кола з центрами О_1 і О_2 перетинаються в точках С і К, кожне з них проходить через центр іншого. Доведіть, що кут СО_1К дорівнює 120º, а кут О_1К О_2 - 60º.


    ВідповістиВидалити
  3. Алгебра 30 березня: 7Б, 7В класи

    Тема уроку «Графік функції»
    Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=kp6OQKnoBwQ
    Для самоопрацювання: Опрацювати стор. 150-154, вивчити правила, дати усно відповіді на питання стор. 154
    Розв’язати: № 823, 826,833

    Тема року «Лінійна функція, її графік і властивості»
    Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=hmUJdHOJuIQ
    Для самоопрацювання: Опрацювати стор. 160-163, вивчити правила, дати усно відповіді на питання стор. 163
    Розв’язати: № 853, 855,863



    30 березня: 7А клас

    Тема уроку «Графік функції»
    Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=kp6OQKnoBwQ
    Для самоопрацювання: Опрацювати стор. 150-154, вивчити правила, дати усно відповіді на питання стор. 154
    Розв’язати: № 823, 826,833

    31 березня: 7А клас

    Тема року «Лінійна функція, її графік і властивості»
    Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=hmUJdHOJuIQ
    Для самоопрацювання: Опрацювати стор. 160-163, вивчити правила, дати усно відповіді на питання стор. 163
    Розв’язати: № 853, 855,863

    ВідповістиВидалити
  4. Геометрія
    Тема уроку «Дотична до кола»

    Опрацювати: стор, 159-162, конспект, усно дати відповідь на питання на стор.162.

    Розв’язати: № 516, 522, 524, 537 (на повторення)

    Пройти тест на платформі Classtime сьогодні:
    код J8V3K3 - 7A
    код ZJW52M - 7Б
    код RJ2PD6 - 7В

    ВідповістиВидалити
  5. Алгебра
    Пройти тест на платформі Classtime 3 квітня за темою "Функція. Область визначення функції та область значень функції":
    7А клас - код Q6Z94W об 11.30
    7Б клас - код RJNQK8 об 15.00
    7B клас - код 22VEVQ об 12.30

    ВідповістиВидалити
  6. Алгебра
    Тема «Розв’язування вправ»

    Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zW7Ecba3Um4

    № 880
    При якому значенні k графік функції у = kх – 15 проходить через точку В (3; - 6)?
    Розв’язання
    Підставимо координати точки В у задану функцію. Маємо рівняння:
    - 6 = 3k – 15.
    Розв’язання
    - 3k = - 15 + 6;
    - 3k = - 12;
    k = - 12 : (- 3);
    k = 4.
    Відповідь: 4

    № 881
    Графіку функції у = kх + b перетинає осі координат у точках С (0; 4) і D (- 8; 0). Знайдіть значення k і b.
    Розв’язання
    В дану функцію підставимо координати точки С. Отримаємо і розв’яжемо рівняння:
    4 = 0k + b;
    b = 4.
    В дану функцію підставимо координати точки D і значення b. Отримаємо і розв’яжемо рівняння:
    0 = - 8k + 4;
    8k = 4;
    k = 4 : 8;
    k = 0,5
    Відповідь: 0,5 і 4.

    Розв’язати: № 867, 869, 871, 875, 879, 882, 893 (1, 2)

    ВідповістиВидалити
  7. В решении N880 ошибка: -15+6=-9, а не -12. Соответственно ответ будет 3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, поспішала, з чернетки переписала неправильно. Дякую, що вказали на помилку.

      Видалити
  8. Алгебра
    Підготовка до контрольної роботи

    Розв’язати:
    При якому значенні аргументу значення функції у = -2х + 3 дорівнює – 3?
    Знайти значення функції у=-х^2+3,якщо значення аргументу дорівнює 5.
    Функцію задано формулою у=х^3. Яка з точок А (-1;3), С (1;3), Р (-2;-8), Е (-2;-6) належить графіку функції?
    За якого значення р графік функції у=рх+7 проходить через точку А(-1,5;13)?
    Не виконуючи побудови, визначити координати точок перетину графіків функцій у=-8х+9 і у=1.
    Знайдіть область визначення функції:
    а) (х-5)(2+х); б) у=3/(х-4).
    Функцію задано формулою у= х². Визначити:
    а) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює -7;
    б) значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 81.


    Коди на 10 квітня для входу на платформу classtime
    7А - 938EG7 11.30 - 12.00
    7Б - 7EM9RJ 12.30 - 13.00
    7B - 5KV6E2 14.15 - 14.45

    ВідповістиВидалити
  9. Какого здесь область визначення функції-це 9 класс?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З поняттям область визначененя та область значення функції учні знайомляться в 7 класі, а більш детальніше у 9 класі. На сторінках 134, 135 підручника та відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kp6OQKnoBwQ є поняття області визначення та області значень функції.
      Область визначення функції - це всі значення аргументу (х), які можно підставити в дану функцію.
      В першому виразі № 4 обмежень немає, тому область визначення функції - усі числа, в другому, оскільки там дріб, а на 0 ділити неможна, то область визначення даної функції всі числа, крім 4 (4-4=0)ю

      Видалити
  10. Тема. Рівняння з двома змінними
    Проглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hX4ipSMnEfQ

    Щоб знайти розв'язок рівняння із двома змінними, можна підставити в рівняння довільне значення однієї змінної і, розв'язавши одержане рівняння з однією змінною, знайти відповідне значення іншої змінної.
    Для прикладу знайдемо кілька розв'язків рівняння х + у = 8. Нехай х=7, тоді 7 + у = 8, звідки у = 8 - 7, у=1. Нехай х=-3, тоді -3 + у = 8, звідки у = 8 + 3, у=11.
    Ми знайшли два розв'язки (7, 1); (-3, 11). Надаючи змінній х інших значень, одержимо інші розв'язки рівняння. Рівняння х + у = 8 має безліч розв'язків
    Властивості рівнянь із двома змінними такі ж, як і рівнянь з однією змінною, а саме:
    1. У будь-якій частині рівняння можна виконати тотожні перетворення виразів (розкрити дужки, звести подібні доданки)
    2. Будь-який доданок можна перенести з однієї частини рівняння в ішну, змінивши його знак на пртилежний.
    3. Обидві частини рівняння можна помножити або поділити на одне й те ж, відмінне від нуля, число.
    Розглянемо рівняння 3х + 2у = 9.
    Використовуючи властивості рівнянь, виразимо з цього рівняння одну змінну через іншу, наприклад, у через х. Для цього перенесемо доданок 3х у праву частину, змінивши його знак на протилжений: 2у = -3х + 9.
    Поділимо обидві частини одержаного рівняння на 2: у = -1,5х + 4,5.
    Користуючись формулою у = -1,5х + 4,5, можна знайти скільки завгодно розв'язків даного рівняння. Для цього досить узяти довільне значення х і обчислити відповідне значення у. Пари деяких відповідних значень х та у подамо у вигляді таблиці.
    х -4 -3 - 2 -1 0 1 2 3 4
    у = -1,5х + 4,5 10,5 9 7,5 6 4,5 3 1,5 0 -1,5

    Пари чисел кожного стовпчика - розв'язки рівняння 3х + 2у = 9

    Завдання 1. Чи є розв’язком рівняння х – 2у =6 пара чисел (0; 0); (2; –2); (8; 1)?
    Розв’язання
    (0; 0); (2; - 2); (8; 1);
    0 – 2*0 = 0; 2 – 2*(- 2) = 6; 8 – 2*1 = 6;
    0 ≠ 6, ні; 6 = 6, так; 6 = 6, так

    Завдання 2. Виразіть змінну у через змінну х шляхом виконання тотожних перетворень: х + у =1; 5х + 5у =0; х – у =2. За утвореною формулою знайдіть два розв’язки кожного рівняння.
    Розв’язання
    х + у = 1; 5х + 5у = 0; х – у = 2;
    у = 1 – х; 5у = - 5х; - у = 2 – х;
    (1; 0); (3; - 2); у = - х; у = -2 + х;
    (2; - 2); (- 3; 3); (2; 0); (5; 3).
    Завдання 3. Точки А (…; 0); C (1; …); Е (…; - 4) належать графіку рівняння 3х – у = 6. Знайдіть пропущені координати.
    Розв’язання
    А (…; 0). В дане рівняння замість змінної у підставимо 0. Маємо рівняння:
    3х – 0 = 6;
    х = 2;
    С (1; …). х = 1.Маємо рівняння:
    3*1 – у= 6;
    -у = 6 – 3;
    -у = 3;
    у= - 3;
    Е (…; - 4). у = - 4. Маємо рівняння:
    3х – (- 4) = 6;
    3х + 4 = 6;
    3х = 6 – 4;
    3х = 2;
    х = 2/3;
    Відповідь: А (2; 0); С (!; - 3); Е (2/3; - 4).

    Д/З: Розв’язати
    1. Які з пар чисел (5;2);(-3;4);(8;0);(-5,5;3) є розв'язком рівняння 5у-2х=26?
    2. Відомо, що пара (4;у) є розв'язком рівняння 3х+4у=20.Знайти значення у.
    3. При якому значенні а пара чисел (-2;4) є розв'язком рівняння: 1)4х+6у=а; 2) ах-5у=8?
    4. Знайдіть всі натуральні розв'язки рівняння 5х+6у=57.
    5. Виразіть змінну у через змінну х шляхом виконання тотожних перетворень: у - x = - 1; х + у = - 2. За утвореною формулою знайдіть два розв’язки кожного рівняння.
    Додатково № 928.

    ВідповістиВидалити
  11. Геометрія
    Тема "Розв’язування задач на застосування властивостей вписаного та описаного кола для трикутника"

    Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dgps6Hk4iS8

    Розв’язати:
    1. Діаметр кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 15 см. Чому дорівнює медіана трикутника, яка проведена до гіпотенузи?
    2. Точка дотику вписаного кола ділить сторону рівностороннього трикутника на два відрізки, один із яких на 22 см менший за периметр трикутника. Знайдіть сторону трикутника.
    3. Знайдіть радіус кола, вписаного в прямокутний трикутник, катети якого дорівнюють 6 см і 8 см, а гіпотенуза – 10 см.
    4. До кола з центром в точці О проведено дотичну АВ (В – точка дотику). Знайдіть радіус кола, якщо АВ = 8 см, кут АОВ дорівнює 45º.

    Пройти тест на платформі Classtime 15 квітня:
    7А - 13.30 – 14.00 код J2NGQ3
    7Б - 12.30 - 13.00 код 3P3VYQ
    7В - 14.15 – 14.45 код M7G8PJ

    ВідповістиВидалити
  12. Доброго дня. Що робити, якщо дитина вчасно не побачила тест і не пройшла його? Чи можна якось не в коментарях писати? Дуже важко всі звдання по урокам в коментарях відслідковвати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня. Шкода, що вчасно не побачила датина повідомлення, і не пройшла тест. Якщо дитина захоче пройти тест, проведу додатково ще раз. Час і код повідомлю класним керівникам і на сайті ліцею.

      Видалити
  13. Алгебра
    Система двох лінійних рівнянь з двома змінними

    Відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=e6gZtGBmBEQ
    Розв’язати:
    Скільки розв’язків має система рівнянь:
    а) 2х-5у=10, б) 2х-7у=6, в) 2х + у=−2,
    4х-у=2; 8х-28у=24; 6х+3у=9?

    Геометрія
    Розв’язування задач

    Повторити: Дотична до кола; описане та вписане кола трикутника.

    1. Пряма АВ дотикається до кола з центром О в точці А. Знайдіть кути ОВА і АОВ, якщо ОА = АВ.
    2. У колі з центром О проведено хорду АВ, причому АОВ = 120°. Знайдіть кут між цією хордою і дотичною, проведеною до кола в точці В.
    3. Точка О — центр кола, описаного навколо трикутника ABC, OD — відстань від точки О до сторони АВ. Знайдіть довжину відрізка АВ, якщо AD = 9 см.
    4. У трикутнику ABC бісектриси кутів А і С перетинаються в точці О. Знайдіть кут ВАС, якщо АВ = ВС, АВО = 35°.

    5. Додаткова. Точка дотику вписаного кола ділить бічну сторону рівнобедреного трикутника на відрізки 3 см і 5 см, починаючи від основи. Знайдіть периметр трикутника.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня! А підкажіть будь ласка, в Д/з з алгебри треба знаходити кількість розв'язків графічно чи лише за співвідношенням коефіцієнтів?

      Видалити
    2. Доброго дня! Можна співвідношенням коефіцієнтів або за допомогою графіків, кому як краще.

      Видалити
  14. Геометрія
    Тема «Задачі на побудову»

    Відео урок за посиланням:
    https://www.youtube.com/watch?v=pDcvusQcYVY - 1-й урок
    https://www.youtube.com/watch?v=t_DW8X8HuTI – 2-й урок
    виконати побудови в зошиті

    Розв’язати завдання на повторення:
    1. Визначити кути трикутника, якщо:сума першого і другого кутів дорівнює 110°, а першого і третього - 85°
    2. Визначити кути трикутника, якщо:сума двох кутів дорівнює 121°, а їх різниця - 29°
    3. Серединний перпендикуляр гіпотенузи АВ прямокутного трикутника АВС перетинає катет ВС у точці М. Відомо, що кут МАС відноситься до кута МАВ як 8 : 5. Знайдіть гострі кути трикутника АВС.

    ВідповістиВидалити
  15. а в 3 задаче может вы не дописали?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Посмотрите внимательнее пожалуйста!!!

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    3. Я переглянула умову. Все правильно надрукувала. Зверніть увагу, ми отримаємо рівнобедрений трикутник.

      Видалити
  16. Геометрія
    Підготовка до контрольної роботи з теми «Коло. Круг. Геометричні побудови»
    Повторити: Коло. Круг. Дотична до кола. Описане та вписане кола трикутника.

    Розв'язати:
    1. Радіуси двох кіл 7 см і 4 см. Знайти відстань між їх центрами, якщо кола мають внутрішній дотик.
    а) 11 см; б) 12 см» в) 3 см; г) 7 см.
    2. Центром кола, вписаного в трикутник, є точка перетину його
    а) серединних перпендикулярів; б) бісектрис; в) медіан; г) висот.
    3. Коло радіусом 5 см описане навколо трикутника. Чому дорівнює відстань від центра кола до кожної з вершин трикутника7
    а) 10 см; б) 5 см; в) 2,5 см; г) неможливо визначити
    4. Виберіть неправильне твердження:
    а) відрізок, що сполучає центр з будь-якою точкою кола, називають радіусом;
    б) відрізок, що сполучає дві точки кола називається діаметром;
    в) відрізки дотичних, проведених з однієї точки до кола, рівні;
    г) діаметр, перпендикулярний до хорди, проходить через її середину.
    5. В колі з центром в точці О проведено діаметр СК і хорду ВК так, що кут ВОС=50º. Знайдіть кут ОВК.
    а) 60º; б) 30º; в) 25º ; г) 40º.
    6. Коло, вписане у рівнобедрений трикутник, ділить його бічну сторону на відрізки 3 см і 4 см, починаючи від основи. Знайдіть периметр трикутника.
    7. З точки А, що лежить поза колом з центром у точці О, проведено дотичні АВ і АС (В і С – точки дотику). Кут ВАС дорівнює 60º. Знайдіть довжину радіуса кола, якщо АО дорівнює 15 см.
    8. МЕ- хорда кола з центром в точці О, у цьому колі проведено радіуси ОЕ і ОК, який проходить через середину відрізка МЕ – точку Р. Кут КЕР дорівнює 35º. Знайдіть кути трикутника РЕО.

    ВідповістиВидалити
  17. Допоможіть будь ласка, як розв'язати 8 задачу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    2. Розглянути трикутник МОЕ, пригадати властивості рівнобедреного трикутника. Розглянути трикутник РКЕ, дав кути відомі, можемо обчислити третій кут.
      Розглянути трикутник ОКЕ (знайдемо невідомі кути трикутника) і залишиться знайти останній кут ОЕР..

      Видалити
  18. Алгебра

    Відео урок за посиланнями:
    https://www.youtube.com/watch?v=M4ANVwIefJk (частина І)
    https://www.youtube.com/watch?v=sdF-f8Vq3z4 (частина ІІ)

    Опрацювати: стор. 206 - 208
    Розв’язати:
    1. За 13 зошитів і 10 ручок заплатили 59 грн. Скільки коштує 1 зошит і скільки коштує 1 ручка, якщо 6 зошитів дорожчі за 5 ручок на 8 грн?
    2. Моторний човен за 3 години руху проти течії річки та 2.5 години за течією річки проходить 98 км. Знайдіть власну швидкість човна та швидкість течії річки, якщо за 5 годин руху за течією річки він проходить на 36 км більше, ніж за 4 години проти течії річки.

    ВідповістиВидалити
  19. Ирина Александровна. Как можно увидеть не правил но решённые задания по сегодняшней контрольной работе? Как дети могут учится, если они не видят своих ошибок? Просьба к Вам- выложите правильно решённые задания, чтобы можно было проанализировать. Спасибо за понимание.

    ВідповістиВидалити
  20. Геометрія
    Підготовка до підсумкової контрольної роботи

    Повторити: відрізки; суміжні та вертикальні кути; ознаки рівності трикутників; властивості паралельних прямих; нерівності трикутника.

    Розв’язати:
    1. Один із суміжних кутів дорівнює 55°. Чому дорівнює другий кут?
    2. У трикутнику АВС кут В дорівнює 30°, кут С - 70°. Чому дорівнює кут А?
    3. У прямокутному трикутнику АВС (кут С дорівнює90°) кут А дорівнює30°. Знайдіть ВС,якщо АВ дорівнює8 см.
    4. Точки А, В і С лежать на одній прямій. Обчисліть ВС, якщо АВ= 8 см, АС = 11 см.
    5. Чи існує трикутник, сторони якого дорівнюють 7 см, 4 см, 5 см?
    6. Знайдіть сторони рівнобедреного трикутника,якщо його периметр дорівнює 72 см, а основа на 3 см більша від бічної сторони.
    7. Два внутрішні кути трикутника відносяться як 2 : 3, а зовнішній кут при третій вершині дорівнює120°. Знайдіть кути трикутника.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу