Шановні учні! Під час довготривалого карантину педагогічний колектив ліцею пропонує Вам не витрачати дорогоцінний час, а продовжити навчання дистанційно. Протягом всього терміну Вашого перебування вдома, Ваші вчителі будуть викладати на цьому блозі матеріали щодо вивчення тих тем, які передбачаються програмою кожного навчального предмета для вивчення з 12 березня до закінчення карантину. Тому не зволікайте, обирайте розділ зі своїм класом, і... вперед до знань!
Популярні дописи з цього блогу
Д о відома учнів 9-11 класів ! З метою військово-патріотичного виховання та військово-професійної орієнтації молоді щодо вступу в ВВНЗ та ВНП ЗВО на 11 регіональному каналі буде транслюватися цикл відеоматеріалів «Згуртовані та загартовані». Графік виходу відеоматеріалів: - Навчання в ВВНЗ та ВНП ЗВО, вихід в ефір 13 травня о 08:15 годині, повтори 16 травня о 10:50 годині та 17 травня о 16:50 годині; - Урок предмету «Захист України» з актуальної теми біологічна зброя, світові масові пандемії в історії людства, вихід в ефір 20 травня о 08:15 годині, повтори 23 травня о 10:50 та 24 травня о 16:50; - Основи першої медичної допомоги та тактична медицина, вихід в ефір 27 травня о 08:15 годині, повтори 30 травня о 10:50 годині та 31 травня о 16:50 годині; - Військово-патріотична гра Сокіл «Джура», вихід в ефір 10 червня о 08:15 годині, повтори 13 червня о 10:50 годині та 14 червня о 16:50 годині. Після ефірів на сайті 11 телеканалу буде...
Геометрія
ВідповістиВидалитиПереміщення
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/cikl-urokiv-z-temi-geometricni-peretvorenna-431.html
Презентації:
https://svitppt.com.ua/geometriya/peremischennya-ta-yogo-vlastivosti.html
https://vseosvita.ua/library/9-klas-geometricni-peretvorenna-ruh-118391.html
Розв’язати:
Завдання 1.
Чи існує переміщення,яке переводить відрізок АВ у відрізок А´В´, якщо
1) АВ = 6 см, А´В´ = 5 см; 2) АВ = 8 см, А´В´= 8 см.
Завдання 2.
При переміщенні прямокутний трикутник АВС з катетами АС = 3 см і ВС = 4 см перейшов у трикутник А´В´С´. Знайдіть сторони трикутника А´В´С´.
Завдання 3.
Чи існує переміщення, при якому відрізок АВ переходить у відрізок КМ, якщо А (0; 5), В (6; - 3), К (4; 5), М (- 1; 0)?
Завдання 4.
Чи існує переміщення, яке переводить коло х² + у² - 4х + 2у – 4 = 0 у коло
х² + у² + 8х = 0?
2 урок
Симетрія відносно точки і прямої
Переглянути відео уроки за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=wv7P5-YwLNI
https://www.youtube.com/watch?v=m9bDbmX0pmc
Розв’язати:
Задача 1.
Дано відрізок КМ, кінці якого мають координати К (- 2; - 1), М (4; - 3). Побудуйте відрізок, симетричний відрізку КМ відносно початку координат, та запишіть координати його кінців.
Задача 2.
Які координати має точка А, відносно якої симетричні точки В (- 4; 5) і С (8; -1)?
Задача 3.
Запишіть рівняння кола, яке симетричне колу (х + 1)² + (у – 5)² = 0 відносно точки К (1; 3).
Задача 4.Серед точок М (3; - 4), Р ( - 3; 4), К (- 3; - 4), Т (3; 4) укажіть пари точок, симетричних відносно осі абсцис.
Задача 5.
Знайдіть х і у, якщо точки А (- 5; у) і А´ (х; 6) симетричні відносно
а) осі абсцис; б) осі ординат.
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема уроку «Паралельне перенесення»
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Dkii3uTnCvE, (конспект)
Розв’язати:
1. Паралельне перенесення задано формулами: х1 = х + 1, у1 = у - 3. У які точки при цьому паралельному перенесенні переходять точки: А (2; -1), В (- 1; 2). С (- 5; 8)?
2. Паралельне перенесення задано формулами: х1 = х - 3, у1 = у + 5. Які точки при цьому паралельному перенесенні переходять у точки: А1 (2; 4), В1 (- 3; 7), С1 (- 5; -3)?
3. Запишіть формули паралельного перенесення, при якому точка В переходить у точку В1, якщо:
А) В (- 1; 2), В1 (0; - 2); Б) В (4; 2); В1 (0; 5).
4. Чи існує паралельне перенесення , при якому:
А) точка Р (- 1; - 1) переходить у точку А (2; - 3), а точка Е (0; 2) – у точку К (3; 0);
Б) точка К (4; 5) переходить у точку М (0; 0), а точка А (2; 7) – у точку Т (- 1; 2)?
5. Запишіть рівняння кола, у яке переходить коло з центром в точці А (5; -2), радіуса 3 при паралельному перенесенні, заданому формулами: х1 = х + 2; у1 = у – 4.
6. Запишіть рівняння прямої, у яку переходить пряма 3х – у – 6 = 0 при паралельному перенесенні, заданому формулами: х1 = х – 2, у1 = у + 3.
7. Виконали паралельне перенесення прямої 3х + 2у + 4 = 0. Запишіть рівняння прямої, що при цьому отримали, якщо вона проходить через точку:
А) В (2; -1); Б) С (- 2; 1).
Алгебра
ВідповістиВидалитиПройти 2 квітня 11.30-12.00 тест на платформі Classtime код GR5M3E
Розв’язати: № 19.4; 19.6; 19.8; 19.10; 19.12
Алгебра
ВідповістиВидалитиПройти тест 3 квітня об 10.30 на платформі Classtime код PW32V2. До зустрічі!
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема уроку «Поворот»
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Ox5y-dgLFpI ,
https://www.youtube.com/watch?v=Po-sRb2V048 ,
https://videouroki.net/video/42-povorot.html (конспект)
Розв’язати:
1. Дано точки К і О. Побудуйте образ точки К при повороті навколо точки О: 1) на кут 30º за годинниковою стрілкою; 2) на кут 110º проти годинникової стрілки.
2. Дано відрізок АВ і точку О, яка йому не належить. Побудуйте образ відрізка АВ при повороті на кут 50º за годинниковою стрілкою.
3. Побудуйте точки, які є образами точок А (4; 0), В (0; - 3), С (4; 1), Е (- 1; - 4) при повороті на кут 90º за годинниковою стрілкою навколо початку координат. Укажіть координати отриманих точок.
4. Вершина А рівностороннього трикутника АВС є центром повороту на кут 120º. Знайдіть відрізок ВС1, де точка С1 – образ точки С при заданому повороті, якщо АВ = 1 см.
5. Дано точки К (4; 4) і Р (3; - 3). Побудуйте відрізок К1Р1, в який переходить відрізок КР при повороті навколо початку координат на кут 90º проти годинникової стрілки. Вказати координати точок К1 і Р1 тиа знайти довжину відрізка К1Р1.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАлгебра.
ВідповістиВидалитиПовторити: Числові послідовності
Підготуватися до контрольної роботи.
Розв’язати:
1. Знайти дванадцятий член і суму вісімнадцяти перших членів арифметичної прогресії (a_n), якщо a_1 = 2, a_2 = 5.
2. Знайдіть сьомий член і суму шести перших членів геометричної прогресії (с_n), якщо с_1 = 27, q = 1/3.
3. Знайдіть номер члена арифметичної прогресії (a_n), який дорівнює 7,3, якщо a_1 = 10,3, d = - 0,5.
4. Між числами 20,5 і 20 вставте два таких числа, щоб вони разом з даними числами утворювали геометричну прогресію.
5. Знайдіть суму всіх натуральних чисел, більших за 100 і менших від 200, які кратні 6.
Завдання № 4 «Перевір себе» на стор. 194
10 квітня 10.30 – 11.00 контрольна робота - тест на платформі Classtime код W25QGW.
Геометрія
ВідповістиВидалитиРозв’язування вправ на тему «Геометричні перетворення»
1. У яку точку при паралельному перенесенні, заданому рівняннями х1 = х - 5, у1 = у + 1 переходить точка С (2; -8)?
2. У яку точку переходить точка М (2; 5) при повороті навколо початку координат на кут 90º проти годинникової стрілки?
3. Дано точку А (- 2; 9). Точка В симетрична точці А відносно осі ординат, а точка С симетрична точці В відносно початку координат. Знайти координати точки С.
4. При паралельному перенесенні точка Х (- 2; - 1) переходить у точку У (2; 4). Знайдіть координати точки К, в яку при цьому самому паралельному перенесенні переходить точка М (3; - 6).
5. Записати рівняння кола, симетричного колу (х – 2)² + (у + 3)² = 16 відносно осі абсцис.
Зустрічаємось 14 квітня 11.45 – 12.15 на платформі Classtime код на K6NVP9 (тема геометричні перетворення)
Алгебра
ВідповістиВидалитиТема «Основні правила комбінаторики»
Відеурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mv31uonnAqM
https://www.youtube.com/watch?v=89hUMPho62c
https://www.youtube.com/watch?v=eh-LslZydeU
Розв’язати:
1. Скільки трицифрових чисел можна записати за допомогою цифр 0, 1, 2, 3, 4, 5, якщо кожну з цих цифр можна використовувати не більше одного разу?
2. Скільки різних складів можна скласти з двох букв, перша в яких позначає приголосний звук, а друга – голосний з букв слова:
1) Геометрія 2) Алгебра?
3. У вазі лежать 8 яблук і 5 груш. Скількома способами можна обрати один фрукт?
4. У групі 12 хлопців і 15 дівчат. Скількома способами можна вибрати:
1) Одного студента цієї групи; 2) двох студенів – хлопця й дівчину?
5. Скількома способами можна пошити триколірний прапор, якщо є тканини 5 різних кольорів?
6. Монету підкидають п’ять разів. Скільки різних послідовностей гербів і цифр можна отримати?
Геометрія
ВідповістиВидалитиПідготовка до контрольної роботи
Повторити: паралельне перенесення; осьова та центральна симетрія; поворот.
Розв’язати:
1. Дано точку А (2; 5). Знайти координати точки А1, що симетрична точці А відносно вісі абсцис.
2. Які з точок А (8; 2), В (8; - 2), С (2; 8), К (- 8; -2) симетричні відносно початку координат?
3. Паралельне перенесення задається формулами х1=х – 2, у1 = у + 3. В яку точку при цьому паралельному перенесенні переходить точка А (1; - 2)?
4. Побудувати точки, в які переходять точки М (- 2; 0), К (1; 3) при повороті на кут 90º проти годинникової стрілки відносно початку координат. Вказати координати отриманих точок.
5. Записати рівняння кола, в яке переходить коло (х-3)²+(у+1)²=3 при паралельному перенесенні, заданому формулами х1=х-1, у1=у+1.
6. Вершини трикутника містяться в точках а (0; 1), В (1; 3), С (4; 3). Задайте паралельне перенесення, яке вершину А переводить у точку М (2;-1). Записати координати вершин отриманого трикутника.
7. Записати рівняння прямої, яка симетрична прямій у = х – 2 відносно точки А (- 2 ;1)
Алгебра
ВідповістиВидалитиТема «Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події»
Відео урок за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/video-urok-castota-ta-jmovirnist-vipadkovoi-podii-9-klas-algebra-240033.html
https://www.youtube.com/watch?v=mRJJVsLODuk
Опрацювати: стор.216-219
Розв’язати:
1 З наведених подій укажіть, випадкову, вірогідну, неможливу події:
А) у листопаді випав сніг;
Б) у собаки виросли крила;
В) після 31 серпня одразу ж настає 1 вересня;
Г) під час двох пострілів відбулося три влучення в ціль;
Д) на каштані розквітли троянди;
Е) за підкидання монети випав герб;
Є) після 31 грудня настане 1 січня.
2. У коробці лежать 12 кольорових олівців, з яких 2 – сині. Яка ймовірність того, що навмання взятий із коробки олівець буде синім?
3. У класі 27 учнів, із них три – на ім’я Максим. Яка ймовірність того, що учня, якого навмання викликали до дошки, зватимуть Максим?
4. Яка ймовірність того, що сьогодні 31 число?
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема уроку "Розв’язування трикутників"
Повторити: Теорему косинусів та синусів.
Розв’язати:
1. Одна зі сторін трикутника дорівнює 21 см, а дві інші сторони відносяться як 3 : 8. Знайдіть невідомі сторони трикутника, якщо кут між ними дорівнює 60 градусів.
2. Одна зі сторін паралелограма на 4 см менша за другу, а його діагоналі дорівнюють 12 см і 14 см. Знайдіть периметр паралелограма.
3. Сторони трикутника дорівнюють 24 см, 17 см, 8 см. Знайти найбільший кут трикутника.
4. Знайдіть невідомі елементи трикутника АВС, якщо ВС = 10 см, АС = 3 см, кут В = 10 градусів.
Зустрічаємось сьогодні 11.45 – 12.15 на платформі Classtime код EJMQ3D
Алгебра
ВідповістиВидалитиТема «Класичне означення ймовірності»
Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=vn9ezklXBZk
https://www.youtube.com/watch?v=yhtzuo5tjCM
Опрацювати: стор.224-229
Розв’язати:
1. У лотереї 40 виграшних білетів і 260 білетів без виграшу. Яка ймовірність виграти, купивши один білет?
2. У коробці лежать 7 синіх, 5 жовтих і 8 червоних кульок. Яка ймовірність того, що вибрана навмання кулька виявиться:
а) не жовтою; б) червоною; в) синьою або жовтою?
3. У коробці було 30 карток, пронумерованих від 1 до 30. Із коробки навмання взяли одну картку. Яка ймовірність того, що на ній записано число:
а) парне; б) кратне 4; в) просте; г) у записі якого є цифра 2?
4. Додатково. У коробці лежать 4 сині кульки та кілька червоних. Скільки червоних кульок у коробці, якщо ймовірність того, що вибрана навмання кулька виявиться синьою, дорівнює 2/7?
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема «Правильні многокутники»
Повторити: правильні многокутники, їх властивості; довжина кола; площа круга.
Розв’язати:
1. Центральний кут правильного многокутника дорівнює 15°. Знайдіть кількість сторін многокутника.
2. Радіус кола, описаного навколо правильного многокутника, дорівнює 8 см, а радіус кола, вписаного в нього, - 4√3 см. Знайдіть сторону многокутника і кількість його сторін.
3. Довжина дуги кола дорівнює 15 см, а її градусна міра - 18°. Знайдіть радіус кола.
4. Знайдіть площу круга, обмеженого колом, описаним навколо правильного трикутника, якщо площа трикутника дорівнює 9√3 см².
Тема «Декартові координати на площині»
Повторити: відстань між двома точками із заданими координатами; координати середини відрізка; рівняння кола, прямої.
Розв’язати:
1. Точка С – середина відрізка АВ. Знайдіть координати точки В, якщо А (- 3; 8), С (- 5; 4) і довжину відрізка АВ.
2. Складіть рівняння кола з центром у точці Р (3; - 1), яке проходить через точку М (- 2; - 4).
3. Складіть рівняння прямої, яка проходить через точки А (-1; 4) і В (3; -8).
Алгебра
ВідповістиВидалитиТема «Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки»
Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=agTeiKu6VrQ
https://www.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y
Опрацювати стор.235 – 242
Розв’язати: № 24.6; 24.8; 24.11
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема «Вектори на площині»
Розв’язати:
1. Знайдіть модуль вектора n ̅=3a ̅-2b ̅, де a ̅ (1; - 2), b ̅ (- 1; 3).
2. Чи колінеарні вектори (MN) ̅ i (KP) ̅, якщо М (4; - 1), N (- 6; 5), (7; - 2), P (2; 1)?
3. Знайдіть косинуси кутів трикутника АВС, якщо А (- 3; - 4), В (2; - 3), С (3; 5).Установіть вид трикутника.
4. Складіть рівняння прямої, яка дотикається до кола із центром М (0; - 4) у точці А (5; - 3).
Тема "Геометричні перетворення"
Розв’язати:
1. Знайдіть координати точок, симетричних точці К (4; - 2) відносно осей координат і початку координат.
2. Запишіть рівняння кола, яке симетричне колу (х + 4)² + (у - 5)² = 11 відносно: а) початку координат; б) точки М (- 3; 3).