Д о відома учнів 9-11 класів ! З метою військово-патріотичного виховання та військово-професійної орієнтації молоді щодо вступу в ВВНЗ та ВНП ЗВО на 11 регіональному каналі буде транслюватися цикл відеоматеріалів «Згуртовані та загартовані». Графік виходу відеоматеріалів: - Навчання в ВВНЗ та ВНП ЗВО, вихід в ефір 13 травня о 08:15 годині, повтори 16 травня о 10:50 годині та 17 травня о 16:50 годині; - Урок предмету «Захист України» з актуальної теми біологічна зброя, світові масові пандемії в історії людства, вихід в ефір 20 травня о 08:15 годині, повтори 23 травня о 10:50 та 24 травня о 16:50; - Основи першої медичної допомоги та тактична медицина, вихід в ефір 27 травня о 08:15 годині, повтори 30 травня о 10:50 годині та 31 травня о 16:50 годині; - Військово-патріотична гра Сокіл «Джура», вихід в ефір 10 червня о 08:15 годині, повтори 13 червня о 10:50 годині та 14 червня о 16:50 годині. Після ефірів на сайті 11 телеканалу буде...
06.04.2020
ВідповістиВидалитиШановні учні!Тема уроку:Вільям Шекспір (1564–1616). Сонети № 66, 116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра. До вашої уваги відеоурок https://youtu.be/dAiuDAfGLM4.Виконати завдання :підручник прочитати стор.188-195,стор 195 -заповнити таблицю письмово.Підготувати презентацію з теми "Англія часів Вільяма Шекспіра"(12-15 слайдів).Чекаю завдання до 11.04.2020. на пошту shirvana@i.ua або shirvana12gmail.com
Шановні учні!Тема нашого уроку:Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.Виконати завдання:підручник -203-206 стор прочитати,прочитати скорочено або прослухати аудіокнигу "Ромео і Джульєтта".Підготуватись до тестів "Ромео і Джульєтта",17.04.2020 11.00 Classtime,код отримає класний керівник.
ВідповістиВидалитиШановні учні!Тема нашого уроку:Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616). «Дон Кіхот» Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство». Завдання:стор 210-219 прочитати,прочитати скорочено або прослухати аудіокнигу «Дон Кіхот» .Підготуватись до тестів,24.04.2020,11.00 Classtime,код отримає класний керівник.
ВідповістиВидалитиШановні учні!Тема уроку:Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки. Джонн Донн (1572–1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. https://youtu.be/Kvb8uJXe3zQ, https://youtu.be/XnBIUnGpsL8 https://youtu.be/sx8y6uJqbzY.Прочитати 223-245 стор.Скласти таблицю:порівняйте російський і український переклада сонета №19.
ВідповістиВидалитиПереклади Переклад В.Марча Переклад Д.Щедровицького
Спільне
Відмінне
Чекаю завдання до 17.00 01.05.2020
Самостійна робота.
ВідповістиВидалити1.Укажіть хронологічні межі Ренесансу.
а) XII—XIII ст.;
б) XIV—XVI ст.
в) XV—XVII ст.;
г) XVII—XIX ст.
2.Укажіть, у чому полягає новизна поезії Ф. Петрарки.
а) В увазі до суперечностей людської душі, відображення
індивідуального начала;
б) у введенні до кола тем поезії теми кохання;
в) у винаході жанру сонета;
г) у використанні латини.
3.Укажіть провідні жанри літератури іспанського Відродження.
а) Сонет, новела;
б) трагедія, новела;
в) пригодницький роман,, ода, гімн;
г) драма, шахрайський роман, лицарський роман.
4.Укажіть, яким замислювався твір М. де Сервантеса «Дон Кіхот».
а) Як лицарський роман у трьох частинах;
б) як роман-сповідь колишнього лицаря;
в) як роман-пародія на лицарські романи;
г) як любовний роман.
5.Укажіть, що називають Відродженням у сучасній науці.
а) Напрям у літературі Західної Європи та Сходу;
б) філософську школу;
в) культурний та інтелектуальній рух у Західній Європі;
г) те саме, шо гуманізм (тобто людяність).
6. Укажіть, із якої країною пов’язані життя та творчість Ф. Петрарки.
а) З Англією;
б) з Нідерландами;
в) з Іспанією;
г) з Італією.
7. Укажіть, який літературний рід досягнув найвищого розвитку в англійському Відродженні.
а) Драма;
б) лірика;
в) епос;
г) ліро-епос.
8. Укажіть справжнє ім’я Дон Кіхота
а) Алонсо Кіхано;
б)Альберт Кіхано;
в) Луїс Кіхада;
г) Мігель Кехада.
9.Напишіть, у якій країні й коли зародився Ренесанс.
10.Розкрийте зміст поняття «донкіхотство».
Чекаю відповіді до 14.00 08.05.2020 на shirvana12gmail.com
Шановні учні!Тема уроку:Мольєр (1622–1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
ВідповістиВидалитиhttps://youtu.be/1JsAZZBJmUE
Підготуватися до тестування 15.05.2020 -«Міщанин-шляхтич»
Шановні учні!Підготуватися до тестування «Міщанин-шляхтич» 15.05.2020,час напишу класному керівнику.
ВідповістиВидалитиШановні учні!Підготуватися до контрольної роботи "Бароко і класицизм"-22.05.2020,час повідомлю класному керівнику.
ВідповістиВидалити