Зарубіжна література 8-В клас

 23.03.2020
Відео:

Завдання:
1) Теми творів:
- Образи ліричних героїв східної поезії (Лі Бо, Ду Фу, Омар Хайям)
- Слово на захист Середньовіччя
- Граф Роланд – утілення найкращих рис середньовічного рицаря
- Мудрість рубаї Омара Хайяма
2) Прочитати стор. 174 – 187, 188 – 201
3) Вивчити напамять 1 сонет Петрарки та 1 сонет Шекспіра

Коментарі

  1. 06.04.2020
    Шановні учні!Тема уроку:Вільям Шекспір (1564–1616). Сонети № 66, 116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра. До вашої уваги відеоурок https://youtu.be/dAiuDAfGLM4.Виконати завдання :підручник прочитати стор.188-195,стор 195 -заповнити таблицю письмово.Підготувати презентацію з теми "Англія часів Вільяма Шекспіра"(12-15 слайдів).Чекаю завдання до 11.04.2020. на пошту shirvana@i.ua або shirvana12gmail.com

    ВідповістиВидалити
  2. Шановні учні!Тема нашого уроку:Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.Виконати завдання:підручник -203-206 стор прочитати,прочитати скорочено або прослухати аудіокнигу "Ромео і Джульєтта".Підготуватись до тестів "Ромео і Джульєтта",17.04.2020 11.00 Classtime,код отримає класний керівник.

    ВідповістиВидалити
  3. Шановні учні!Тема нашого уроку:Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616). «Дон Кіхот» Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство». Завдання:стор 210-219 прочитати,прочитати скорочено або прослухати аудіокнигу «Дон Кіхот» .Підготуватись до тестів,24.04.2020,11.00 Classtime,код отримає класний керівник.

    ВідповістиВидалити
  4. Шановні учні!Тема уроку:Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки. Джонн Донн (1572–1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. https://youtu.be/Kvb8uJXe3zQ, https://youtu.be/XnBIUnGpsL8 https://youtu.be/sx8y6uJqbzY.Прочитати 223-245 стор.Скласти таблицю:порівняйте російський і український переклада сонета №19.
    Переклади Переклад В.Марча Переклад Д.Щедровицького
    Спільне
    Відмінне
    Чекаю завдання до 17.00 01.05.2020

    ВідповістиВидалити
  5. Самостійна робота.
    1.Укажіть хронологічні межі Ренесансу.
    а) XII—XIII ст.;
    б) XIV—XVI ст.
    в) XV—XVII ст.;
    г) XVII—XIX ст.

    2.Укажіть, у чому полягає новизна поезії Ф. Петрарки.
    а) В увазі до суперечностей людської душі, відображення
    індивідуального начала;
    б) у введенні до кола тем поезії теми кохання;
    в) у винаході жанру сонета;
    г) у використанні латини.
    3.Укажіть провідні жанри літератури іспанського Відродження.
    а) Сонет, новела;
    б) трагедія, новела;
    в) пригодницький роман,, ода, гімн;
    г) драма, шахрайський роман, лицарський роман.

    4.Укажіть, яким замислювався твір М. де Сервантеса «Дон Кіхот».
    а) Як лицарський роман у трьох частинах;
    б) як роман-сповідь колишнього лицаря;
    в) як роман-пародія на лицарські романи;
    г) як любовний роман.
    5.Укажіть, що називають Відродженням у сучасній науці.
    а) Напрям у літературі Західної Європи та Сходу;
    б) філософську школу;
    в) культурний та інтелектуальній рух у Західній Європі;
    г) те саме, шо гуманізм (тобто людяність).
    6. Укажіть, із якої країною пов’язані життя та творчість Ф. Петрарки.
    а) З Англією;
    б) з Нідерландами;
    в) з Іспанією;
    г) з Італією.
    7. Укажіть, який літературний рід досягнув найвищого розвитку в англійському Відродженні.
    а) Драма;
    б) лірика;
    в) епос;
    г) ліро-епос.
    8. Укажіть справжнє ім’я Дон Кіхота
    а) Алонсо Кіхано;
    б)Альберт Кіхано;
    в) Луїс Кіхада;
    г) Мігель Кехада.

    9.Напишіть, у якій країні й коли зародився Ренесанс.
    10.Розкрийте зміст поняття «донкіхотство».
    Чекаю відповіді до 14.00 08.05.2020 на shirvana12gmail.com

    ВідповістиВидалити
  6. Шановні учні!Тема уроку:Мольєр (1622–1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
    https://youtu.be/1JsAZZBJmUE
    Підготуватися до тестування 15.05.2020 -«Міщанин-шляхтич»

    ВідповістиВидалити
  7. Шановні учні!Підготуватися до тестування «Міщанин-шляхтич» 15.05.2020,час напишу класному керівнику.

    ВідповістиВидалити
  8. Шановні учні!Підготуватися до контрольної роботи "Бароко і класицизм"-22.05.2020,час повідомлю класному керівнику.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу