Шановні учні! Під час довготривалого карантину педагогічний колектив ліцею пропонує Вам не витрачати дорогоцінний час, а продовжити навчання дистанційно. Протягом всього терміну Вашого перебування вдома, Ваші вчителі будуть викладати на цьому блозі матеріали щодо вивчення тих тем, які передбачаються програмою кожного навчального предмета для вивчення з 12 березня до закінчення карантину. Тому не зволікайте, обирайте розділ зі своїм класом, і... вперед до знань!
Популярні дописи з цього блогу
Д о відома учнів 9-11 класів ! З метою військово-патріотичного виховання та військово-професійної орієнтації молоді щодо вступу в ВВНЗ та ВНП ЗВО на 11 регіональному каналі буде транслюватися цикл відеоматеріалів «Згуртовані та загартовані». Графік виходу відеоматеріалів: - Навчання в ВВНЗ та ВНП ЗВО, вихід в ефір 13 травня о 08:15 годині, повтори 16 травня о 10:50 годині та 17 травня о 16:50 годині; - Урок предмету «Захист України» з актуальної теми біологічна зброя, світові масові пандемії в історії людства, вихід в ефір 20 травня о 08:15 годині, повтори 23 травня о 10:50 та 24 травня о 16:50; - Основи першої медичної допомоги та тактична медицина, вихід в ефір 27 травня о 08:15 годині, повтори 30 травня о 10:50 годині та 31 травня о 16:50 годині; - Військово-патріотична гра Сокіл «Джура», вихід в ефір 10 червня о 08:15 годині, повтори 13 червня о 10:50 годині та 14 червня о 16:50 годині. Після ефірів на сайті 11 телеканалу буде...
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема «Площі многокутників»
Проглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg , законспектувати
Розв’язати:
Задача 1.
Скільки знадобиться гороху, щоб засіяти поле, яке має форму прямокутника зі сторонами 700 м і 500 м, якщо на 1 га витрачається 300 кг гороху?
Задача 2.
Витрати емалевої фарба на одношарове покриття становлять 180 г на 1м². Чи вистачить 17 кг фарби, щоб пофарбувати два рази стіну завдовжки 12 м і 4 м?
Задача 3.
Квадрат і прямокутника рівновеликі. Сторона квадрата дорівнює 8 см, а одна зі сторін прямокутника – 16 см. Обчислити другу сторону прямокутника.
Задача 4.
Обчислити площу паралелограма, сторона якого дорівнює 16 см, а висота, яка проведена до неї – 8 см.
Задача 5.
Одна зі сторін паралелограма дорівнює 4 см, а висота, проведена до іншої сторони, - 8 см. Знайти невідому сторону та висоту паралелограма, якщо його площа дорівнює 96 см².
Задача 6.
Сторони паралелограма дорівнюють 9 см і 12 см, а одна з висот – 4 см. Знайти другу висоту паралелограма.
Геометрія 31.03.
ВідповістиВидалитиТема уроку «Площа трикутника, ромба, трапеції»
Для самоопрацювання: опрацювати: стор. 155-156, 160-161, вивчити правила
Розв’язати: № 728, 732, 734, 746, 775, 778.
Пройти тест на платформе Classtime код: J8ED8K (до 2 квітня).
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАлгебра
ВідповістиВидалитиТема уроку: «Теорема Вієта»
Пройти 2 квітня 12.30-13.00 тест на платформі Classtime код 9ED3WE
Опрацювати: стор. 157-150, конспект.
Розв’язати: № 646, 687, 691, 693, 695, 698.
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема уроку: «Розв’язування задач на обчислення площ многокутників»
Повторити: формули обчислення площ трикутника та чотирикутників.
Розв’язати:
1. Площа прямокутника зі сторонами 6 см і 10 см дорівнює площі ромба з периметром 48 см. Знайдіть висоту ромба.
2. Сторони паралелограма дорівнюють 6√2 см і 9 см, а кут між ними 135º. Знайдіть площу паралелограма.
3. З вершини прямокутника до діагоналі проведено перпендикуляр завдовжки 8 см. Основа перпендикуляра ділить діагональ у відношенні 1 : 4. Знайдіть площу прямокутника.
4. Знайдіть площу рівнобедреного трикутника з бічною стороною 17 см і основою 30 см.
5. Знайдіть периметр ромба з площею 120 см² і діагоналлю 24 см.
6. Бічні сторони трапеції дорівнюють 20 см і 13 см, а різниця основ – 21 см. Знайдіть площу трапеції, якщо в неї можна вписати коло.
Алгебра
ВідповістиВидалитиПідготовка до контрольної роботи з теми:
«Повні та неповні квадратні рівняння. Формула коренів
квадратного рівняння. Теорема Вієта»
Повторити: Розв’язування неповних квадратних рівнянь. Формулу коренів квадратного рівняння. Теорему Вієта.
Розв’язати: Завдання № 5 «Перевірте себе» на стор. 165
Пройти 09 квітня 13.00 тест на платформі Classtime код W25ZW3
а відсилати вам на почту?
ВидалитиНі, я всі ваші відповіді отримую в режимі онлайн. Під час тестування я з вами одночасно знаходжусь на платформі Classtime.
ВидалитиГеометрія
ВідповістиВидалитиРозв’язування задач на обчислення площ многокутників
1. Сторони трапеції дорівнюють 7 см і 16 см, а висота в 4 рази менша від більшої основи. Знадйдіть площу трапеції.
2. Знайти сторону квадрата, рівновеликого трикутнику, сторона якого і висота, проведена до цієї сторони, відповідно дорівнюють 6 см і 75 см.
3. Площа ромба дорівнює 105 см². Знайдіть сторону ромба, якщо його висота дорівнює 15 см.
4. Сторони трикутника дорівнюють 18 см і 24 см, а різниця відповідних висот - 3 см. Знайдіть площу трикутника.
Зустрічаємось 14 квітня 13.00 - 13.30 на платформі Classtime код YG22G9 - (повторити формули обчислення площ трикутника, ромба, трапеції).
Алгебра
ВідповістиВидалитиТема «Квадратний тричлен»
Проглянути відео урок за посиланням:
Прочитати стор. 166 -168, конспект
Розв’язати:
Розкладіть на множники квадратний тричлен:
-2х² + 7х – 5; 2) х² - 13х + 40;
х² - 3х – 4; 4) -5х² - 8х + 4;
5) 3у² - 8у – 3; 6) 0,2а² + 0,5а – 1,5.
Скоротіть дріб:
(х²-13х)/(х²-16х+39); (х²+7х+6)/(2(х+6))
Зустрічаємось сьогодні, 16 квітня 13.00 – 13.30 на платформі Classtime код 6KD99P
Геометрія
ВідповістиВидалитиПідготовка до контрольної роботи
Повторити: Многокутники. Площа многокутника.
Розв'язати:
1. Скільки сторін в опуклому n-кутнику, якщо сума його кутів дорівнює 1260º?
2. В опуклому n-кутнику чотирнадцять діагоналей. Чому дорівнює сума його кутів?
3. Діагоналі ромба дорівнюють 6 см і 8 см. Обчислити його площу.
4. Основи трапеції 4 см і 8 см. Висота 3 см. Знайти площу.
5. Обчислити площу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 4 см і 3 см.
6. Знайти плоду паралелограма зі стороною 6 см і висотою, проведеною до неї, що дорівнює 5 см.
7. В опуклому многокутнику сума його кутів дорівнює 2340º. Знайдіть кількість його сторін.
8. Знайдіть площу паралелограма, висоти якого дорівнюють 16 см і 20 см, а сторони відрізняються на 2 см.
9. В рівнобедреній трапеції, висота, проведена з вершини тупого кута, ділить більшу основу на відрізки, більший з яких 20 см. Знайти площу трапеції, якщо її висота 12см.
Алгебра
ВідповістиВидалитиТема уроку: «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних»
Відео урок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ME6llih8-Jk&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=yGbBWoXbLsE&feature=youtu.be
Опрацювати: стор. 172-174; (для допитливих стор. 177-179)
Розв’язати:
х^4-9х^2+14=0; (9х)^4+23х^2-12=0;
х^2/(х^2-4)=(10х-21)/(х^2-4) ; (2х)^4-7х^2+5=0;
х^4-8х^2=9; (3х+1)^4-2(3(х+1))^2=8 (додатково)
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема "Чотирикутники"
Повторити: Паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат та їх властивості.
Розв’язати:
1. Периметр ромба дорівнює 8 см, його висота - 1 см. Знайдіть кути ромба.
2. Знайти сторони прямокутника, якщо одна з них на 4 см більша за іншу, а периметр прямокутника дорівнює 88 см.
3. Знайти сторони паралелограма, якщоїх різницч дорівнює10см,а його периметр - 100 см.
4 У паралелограмі АВСД з вершини туцпого кута проведені два перпендикуляри, кут між ними дорівнює 40 градусів. Обчислити градусну міру гострого кута паралелограма.
Зустрічаємось сьогодні 13.00 – 13.30 на платформі Classtime код 6KZWJW
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАлгебра
ВідповістиВидалитиТема «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій»
Відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U
https://www.youtube.com/watch?v=7FpPknYD4zw&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=18&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM
https://www.youtube.com/watch?v=BSS34EN8jUg
Розв’язати:
1. Добуток двох натуральних чисел, одне з яких на 5 більше від іншого, дорівнює 36. Знайдіть ці числа.
2. У прямокутному трикутнику один з катетів на 3 см менший від гіпотенузи, а інший на 6 см менший від гіпотенузи. Знайти гіпотенузу.
3. Моторний човен за 6 год 15 хв проплив відстань 60 км між двома пристанями в обидва боки без зупинок. Знайдіть швидкість течії річки, якщо власна швидкість човна дорівнює 20 км/год.
4. Чисельник звичайного дробу на 5 менший від його знаменника. Якщо чисельник цього дробу зменшити на 3, а знаменник збільшити на 4, то отриманий дріб буде на 1/3 менший від даного. Знайдіть даний дріб.
5. Додатково. Два робітники, працюючи разом, можуть виконати виробниче завдання за 20 днів. За скільки днів може виконати це завдання кожен із них, працюючи самостійно, якщо одному з них для цього потрібно на 9 днів більше, ніж другому?
Геометрія
ВідповістиВидалитиТема «Подібність трикутників»
Повторити: теорему Фалеса; ознаки подібності трикутників; теорему про пропорційні відрізки.
Розв’язати:
1. Бісектриса ВК трикутника АВС ділить сторону АС на відрізки АК і КС, довжини яких відносяться як 3 : 5. Знайдіть сторони АВ і ВС, якщо їхня сума дорівнює 56 см.
2. Сторони трикутника дорівнюють 2,5 см, 4,5см, 6 см. Знайдіть сторони подібного йому трикутника, якщо його більша сторона дорівнює 24 см.
3. Хорди АВ і СЕ кола перетинаються в точці М, СМ = 4 см, ЕМ = 6 см, відрізок АМ на 2 см більший за відрізок ВМ. Знайдіть хорду АВ.
Тема «Розв’язування прямокутних трикутників»
Повторити: метричні співвідношення в прямокутному трикутнику; теорему Піфагора; тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника.
Розв’язати:
1. Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 15 см,а висота, проведена до основи, на 6 см менша від основи. Знайдіть основу трикутника.
2. Із точки К, що лежить поза прямою а, проведено до цієї прямої дві похилі КА і КВ, які утворюють з нею кути 45° і 30° відповідно. Знайдіть проекцію похилої КВ на пряму а, якщо КА = 8√6 см.
Алгебра
ВідповістиВидалитиПідготовка до контрольної робота з теми «Квадратний тричлен. Рівняння, які зводяться до квадратних. Розв’язування задач»
Повторити: квадратні рівняння; квадратний тричлен; рівняння, які зводяться до квадратних.
Розв’язати:
1. Розкладіть на множники вираз:
а) 2х² - 3х – 2; б) 3х² - 6х; в) 4х² + 4х + 1.
2. Укажіть найбільший корінь рівняння х^4-20х^2+64=0.
3. У прямокутному трикутнику один із катетів на 2 см менший від іншого, а гіпотенуза дорівнює 10 см. Знайти катети прямокутного трикутника.
4. Скоротити дріб:
а) (2х-х^2)/(х-2); б) (х^2+2х+1)/(х^2-1) ; в) (3х^2-3х-6)/(2х^2-10х+12) ; г) (3х^2+2х-1)/(5х^2+6х+1).
5. Розв’язати рівняння: а) (х^2-5х)/(х+1)=6/(х+1); б) х/(х+3)-4/(х+1)=2 ; г) (х² - 3х)² - 14(х² - 3х) + 40 = 0.
6. Катер пройшов 40 км за течією річки та 6 км проти течії, затративши на весь шлях 3 год. Знайдіть власну швидкість катера, якщо швидкість течії річки дорівнює 2 км/год.
Зустрічаємось сьогодні 13.00 – 13.30 на платформі Classtime код 4JYG46
Геометрія
ВідповістиВидалитиПідготовка до підсумкової контрольної роботи
Розв’язати:
1. Знайти середню лінію трапеції, якщо її основи дорівнюють 4 см і 12 см
2. Найти суму кутів опуклого шестикутника.
3. Обчислити площу:
а) ромба, якщо його діагоналі дорівнюють 12 см і 8 см;
б) квадрата, якщо його діагональ дорівнює 6 см;
в) паралелограма, якщо його сторони дорівнюють 4 см і 6 см і утворюють кут 150º;
г) рівнобедреного трикутника, бічна сторона якого дорівнює 10 см, а основа - 12 см.
4. У рівнобедреному трикутнику основа дорівнює 30 см, а висота, опущена на основу, - 20 см. Знайдіть висоту, опущену на бічну сторону.
5. Знайдіть висоту трапеції, якщо її основи дорівнюють 8 см і 21 см, а бічні сторони – 14 см і 15 см.
6. У рівнобічну трапеції площею 20 см² вписано коло радіуса 2 см. Знайдіть сторони трапеції.