Зарубіжна література 7 класи


7-А - 24.03.2020 (2год.)
7-Б - 26.03.2020 (2год.)
7-В - 23.03.2020 (2год.)
  
Артур Конан Дойл «Пістрява стрічка»


Робота з текстом оповідання
І
1. Знайдіть і зачитайте портрет героїні. Про що він може розповісти уважному читачеві?
2. Про що повідомила Хелен детективу Холмсу і доктору Ватсону про свого  вітчима?
3. За яких дивних обставин померла сестра Хелен?
4. З яким проханням звернулася до детектива дівчина і про що вони домовилися?
5. Хто того ж  ранку відвідав Холмса і чим завершилася ця зустріч? Чи підтвердив цей візит слова Хелен?
ІІ
1. Що з’ясував   Шерлок Холмс у юристів? Чому лікар Ройлотт не був зацікавлений в одруженні своїх падчерок?
2. Зачитайте опис будинку лікаря Ройлотта. Що було підозріло в ремонті одного крила будинку і повній занедбаності другого крила?
3. Що привернуло увагу детектива в кімнатах дівчини та її вітчима?
4. Для чого, на вашу думку, автор дає доволі докладний опис інтер’єра?
5. Яка важлива подія сталася в домі лікаря Ройлотта тієї ночі?
6. Яка доля могла спіткати Хелен, якби вона не зважилась звернутись по допомогу?

Домашнє завдання: Прочитати «Спілка рудих», підготуватися до тестування.
Відповіді на питання відправляти на електрону пошту вчителя зарубіжної літератури Примакової Л.К.

Коментарі

  1. 7А-31.03.2020(2 години)
    7Б-02.04.2020(2 години)
    7В-30.03.2020;03.04.2020 (2 години)
    Шановні учні!Будь ласка до вашої уваги відеоурок з теми "Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі – майстер новели. Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього."(https://youtu.be/N9iUqcGew7A) Виконати завдання :
    Підручник-стор.228-230 прочитати,написати конспекту зошит.Прочитати стор.230-235 "Останній листок" або прослухати аудіокнигу https://youtu.be/81i1hoMZL6M.Домашне завдання:підготувати презентацію з біографії О.Генрі,підготуватися до тестування з новели "Останній листок".Відбудеться 7А-07.04.2020,7Б-09.04.2020,7В-10.04.2020.Презентацію підготувати до 03.04.2020 (на електрону пошту)

    ВідповістиВидалити
  2. Шановні учні!Тема уроку:О. Генрі (1862–1910). «Дари волхвів». Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
    Виконати завдання:Підручник -стор 236-240 прочитати, відповісти на питання письмово.
    1. Знайти опис житла Делли і Джима. Опис одягу Делли. Які кольори і чому переважають в описі квартири та одягу?
    2. Чому новела починається з фрази: "Один долар вісімдесят сім центів"? Чому так часто, упродовж твору, зустрічається ця цифра?
    3. Знайдіть в тексті рядки, в яких Делла говорить про своє відношення до Джима. Чому вона не могла подарувати йому скромніший подарунок?
    4. Які скарби були у сім"ї Юнг? Які порівняння використовує автор, щоб підкреслити їх значущість?
    5. Знайдіть в тексті рядки, в яких описується, як Делла приймала рішення. Чи важко їй розлучатися зі своїм скарбом?
    6. Знайдіть в тексті як Джим готував подарунок для Делли.
    Закінчити речення-письмово.Чекаю завдання до 11.04.2020 на пошту shirvana@i.ua\shirvana12@gmail.com
    "Закінчи речення"
    1. Один долар ....
    2. Мебльована квартира за .....
    3. А завтра .....
    4. У подружжя Янг було дві речі, якими вони дуже пишалися. Одна – це .... друга - ....
    5. Прекрасне волосся Делли розсипалось каштановими хвилями, сяючи, мов .....
    6. За сорок хвилин її голова вкрилася дрібними кучериками і Делла стала дуже схожою на ......
    7. Вона мала звичку звертатися до Бога з коротенькими молитвами, з приводу всяких життєвих дрібниць і тепер швиденько зашепотіла:
    8. Він просто пильно дивився на неї, і на обличчі у нього був отой ......
    9. Можливо, волосся на моїй голові і можна було б перелічити, - в її голосі раптом прозвучала глибока ніжнність, - але ніхто й ніколи не зможе виміряти ......
    10. Ніяка стрижка, ніякі нові зачіски не примусять, щоб я .....
    11. Дайно мені свій годинник. Я хочу побачити, який вигляд він матиме з ......
    12. Волхви принесли коштовні дари, але серед них не було .......

    ВідповістиВидалити
  3. Шановні учні!Тема уроку:Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. До вашої уваги цікава інформація про писменника https://youtu.be/PP9qP3BE5Rw .Виконати завдання :підручник стор.241-242,письмово відповісти на питання 1,2,3,5- стор.243.Чекаю завдання до 17.04.2020 на пошту shirvana@i.ua\shirvana12@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  4. Шановні учні!Тема уроку :Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики. Виконати завдання :підручник стор 243-247 прочитати,зробити письмово завдання:1.Дайте визначення поняттю "фантастичний твір",визначте ,що у творі Г.Уеллса реалістичне,а що -фантастичне.
    Реальне Фантастичне
    2.Відповісти на питання письмово :
    1. Прослідкуйте за текстом оповідання, як поводяться в чарівній крамниці батько і Джіп. Зверніть увагу на те, чи одне й те саме бачить кожен з них. Які думки тривожать батька, і що переживає Джіп?
    2. Яким ви уявляєте собі Джіпа? Дайте його характеристику, відслідкувавши перед тим елементи портрета, риси характеру, поведінку.
    3. Для яких дітей чарівна крамниця була "зачиненою"? Знайдіть в оповіданні відповідний епізод та зачитайте його. Подумайте над тим, чи змогли б ви потрапити у подібну крамницю.
    Чекаю завдання до 25.04.2020

    ВідповістиВидалити
  5. Шановні учні!.Тема уроку:Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Прочитати "Павутинка",виконати письмово завдання,чекаю завдання до 30.04.2020.
    "Закінчи речення"
    1. Одного разу вранці Будда блукав на самоті берегом .
    2. Він зупинився в роздумах і раптом побачив все, що творилося на дні
    3. Там, внизу, товпилося безліч грішників. Погляд Будди впав на одного з них. Звали його ......, і він був ....
    4. Одного разу, в гущавині лісу, він мало не наступив на крихітного ......., але в останню мить ........
    5. Павутинка стала спускатися вниз, поки не досягла глибин ......, де Кандата разом з іншими грішниками терпів люті муки в .......
    6. Він піднявся так високо, що ....... сховалося з очей, а вершина ...... була під ногами.
    7. Схопившись за павутинку, він почав щосили дертися вгору - для досвідченого злодія це було .....
    8. Він радісно закричав: . ....
    9. Але від пекла до неба далеко, і Кандата.... .
    10. І тут павутинка, до того часу ціла і неушкоджена, з тріскотом лопнула якраз там, де за неї.... .
    11. Кандата занурився на саме дно..... .
    12. Будда бачив все, що сталося від початку і до кінця, і з засмученим обличчям.......
    28.04.2020 о 13.00 тестування "Чарівна крамниця"-7А,30.04.2020-7Б,29.04.2020-7В
    Контрольна робота -5.05.2020(7А),06.05.2020(7В),07.05.2020 (7Б)-"Дари волхвів","Останнній листок","Чарівна крамниця","Павутинка"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня. Треба все речення переписувати, чи тільки цифра і слово?

      Видалити
  6. Ну спасибо ,хороший шутка, где вы нашли подобный текст ,дайте ссылку

    ВідповістиВидалити
  7. Такого текста нету.

    ВідповістиВидалити
  8. Шановні учні!Речення з тексту,взаголом це зміст тексту.

    ВідповістиВидалити
  9. Шановні учні!Ваше домашне завдання підготуватися до тестування "Павутинка".В вівторок усі 7 класи будуть писати контрольну роботу за творчістю Е.По,А Дойла,О.Генрі,Г.Уеллса,Р.Акутагава.Контрольна робота (тестування) треба виконати з 10.00 до 17.00.Завдання будуть у вівторок на сайті дистанційного навчання.Чекаю ваши роботи тільки до 17.00.

    ВідповістиВидалити
  10. Добрий ранок!До вашої уваги контрольная робота,чекаю ваші відповіді до 17.00 на почту shirvana12@gmail.com.
    Контрольна робота за творчістю Е. А. По, А. Конан Дойла, О. Генрі, Г. Уеллса, Р. Акутагава


    1. Поштовхом до початку пошуків піратського скарбу героєм у новелі Е. А. По
    є знайдені:
    а) карта; б) криптограма;
    в) заповіт; г) щоденник.

    2. «Спілка.рудих» в однойменній новелі А. Конан Дойла була заснована:
    а) як прикриття для пограбування банку;
    б) щоб видобувати золото з відходів виробництва;
    в) для культурно-просвітницької роботи;
    г) для розслідування резонансних злочинів.

    3. Образ із творів О. Генрі, побудований на основі антитези нікчема — герой,— це:
    а) Берман; б) Сью;
    в) Джонсі; г) Джім.

    4. Точки зору дорослого і дитини висвітлюються в новелі:
    а) «Чарівна крамниця» Г. Уеллса;
    б) «Дари волхвів» О. Генрі;
    в) «Останній листок» О. Генрі;
    г) «Золотий жук» Е.'А. По.

    5. Ідеєю новели Р. Акутагава «Павутинка» є:
    а) уславлення сміливості, рішучості та відважності;
    б) необхідність наполегливо йти до поставленої мети;
    в) утвердження торжества моральної справедливості;
    г) засудження жорстокості та обману.

    6.Твір Е. А. По «Золотий жук» названий так тому, що:
    а) знайдений скарб піратів був великим зливком золота, відлитим у
    жука;
    б) малюнок із зображенням золотого жука наштовхнув героя на дум
    пошук скарбів піратів;
    в) при ловитві золотого жука був знайдений шматок пергаменту із
    зашифрованим місцем скарбу;
    г) золотий жук — це прикраса пані, яка розповіла героєві про скарб
    і ймовірне місце його знаходження.

    7.Пістрява стрічка в однойменній новелі А. Конан Дойла — це:
    а) яскравий шарф вітчима; ,
    б) плямиста змія;
    в) мотузка, якою огороджують місце пригоди, аварії;
    г) хвіст молодої тигриці.

    8.У новелі О. Генрі «Дари волхвів» гребінець і ланцюжок:
    а) показали силу кохання; б) посварили героїв;
    в) познайомили героїв; г) стали предметом злочину.
    9.Коли Джип, малюк із новели Г. Уеллса «Чарівна крамниця», узяв
    ця за палець, батько відчув:
    а) тривогу; б) ревнощі;
    В) радість; г) задоволення.
    10.Співзвучним головній думці новели Р. Акутагава «Павутинка» є прислів’я
    а) сім раз відмір, а раз — відріж;
    б) любиш кататися, люби і санчата возити;
    в) поспішиш — людей насмішиш;
    г) скільки вовка не годуй, а він усе в ліс дивиться.
    11. Продовжте речення.
    «Оповідач у художньому творі — це...»

    12. Продовжте речення.
    «Розповідач у художньому творі — це...»


    ВідповістиВидалити
  11. Шановні учні!Тема уроку:Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства.Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Прочитати "Фах",підготуватися до тестування на наступному тиждні.
    До вашої уваги аудіокнига https://youtu.be/wIf6IXExao4

    ВідповістиВидалити
  12. Шановні учні!Тема уроку:Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний Замок Хаула». До вашої уваги аудіокнига https://youtu.be/pB78GCfW81o
    Тестування "Фах"-7А-19.05.2020,7Б-21.05.2020,7В-20.05.2020,підготуватися усім 7 класам до останнього тестування «Мандрівний Замок Хаула».-25.05.2020

    ВідповістиВидалити
  13. Шановні учні до вашої уваги література для читання на літо!
    1.Біблія
    2.Коран
    3.Гомер «Іліада».
    4.Софокл. «Антігона»
    5.«Пісня про Роланда»
    6.«Ромео і Джульєтта» В. Шекспір.
    7.Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот»
    8.Мольєр «Міщанин-шляхтич».,. «Тартюф».
    9.Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон».

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що мається на увазі під Біблією та Кораном? Дитина в такому віці не взмозі прочитати повністю такі книжки. Не впевнена, що сам вчитель літератури ПОВНІСТЮ колись читав Біблію. Це надскладно. Більш того, це література цілком різних віросповідань, і навіщо протилежні речі змішувати в дитячій голові?

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу