Історія 7-Б та 7-В класи

Опрацювати параграфи 21-22, 23, в зошити записати висновки до параграфів. Записати дати входження українських земель до складу іноземних держав і записати ці держави.
Ютуб: 

Параграф 24 прочитати, висновки до параграфа зависати, відповісти на питання 1, замалювати схему стор. 218

Перевірка – тестування 23 або 24 березня

Коментарі

  1. Завдання на 23-29 березня
    1. Перевірочна робота. Відкрийте joinmyquiz.com та введіть код 372812. код 955047. Можна завантажити та телефон додаток quizizz та ввести код у віконці. Пройти тест можна 23-24.03
    2. Прочитати параграф 25, письмово відповісти на питання після параграфа 1-7,
    Параграф 26 – підготувати невелику письмову розповідь за однією з тем «Пам’ятки української рукописної книги», «Замки і фортеці».
    Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
    https://www.youtube.com/watch?v=yQzYR-KnbGk
    Перевірочна робота = наступного тижня

    ВідповістиВидалити
  2. Завдання на 30.03 – 03.04.
    Виконати практичну роботу № 5 (стор. 245-246). Повсякденне життя та взаємовідносини населення України в 14-15 ст. Мета роботи вказана в підручнику. Завдання для виконання 1. Аналіз соціальної структури населення: 1) Що нового з’явилося в структурі населення порівняно з періодом Русі (звернутися до параграфа 8, стор. 67). 2) Скласти схему (чи соціальну піраміду, як ми завжди робили) соціальної структури 14-15 ст. за таблицею.
    2.Скласти розповідь за фото «Селянська оселя 14-15 ст.» (описати, яку функцію виконували ті чи інші предмети домашнього вжитку). Висновок по меті.
    Підготуватися до тематичного контролю. Повторити параграфи 16-26. Тематичний контроль 02.04. на платформі quizizz. Код буде повідомлений в день тестування

    ВідповістиВидалити
  3. завдання на 06.04-10.04
    Всесвітня історія.
    Прочитати параграф 7. Скласти таблицю «Утворення держав вікінгів» (колонки 1. Час утворення, 2. Назва держави, 3. Перший конунг (якщо є у підручнику))
    Прочитати параграф 9. Слайди 8,10,13 замалювати в зошиті. Записати терміни.
    У вівторок виконуєте завдання, у четвер – перевірочна робота онлайн. Мені конспекти не надсилати.

    ВідповістиВидалити
  4. продовження
    Відео на допомогу (російською мовою) до параграфу 7.
    https://www.youtube.com/watch?v=7K2hyXdu_tY&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=43
    https://www.youtube.com/watch?v=i8t_ygDjBTA
    https://www.youtube.com/watch?v=bsmFk_r21i0
    https://www.youtube.com/watch?v=rQnlOz3FGCg
    https://www.youtube.com/watch?v=WMs-PGWZ6uo
    https://www.youtube.com/watch?v=iG46Z5d1M9g

    ВідповістиВидалити
  5. продовження для тих, хто хоче знати більше:
    пісня вікінгів https://www.youtube.com/watch?v=y4K7Q2MUFxo
    https://www.youtube.com/watch?v=nK-fhA25j3A
    презентація до параграфу 8. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-serednovichni-derzhavi-vid-rozdroblenosti-do-stanovo-predstavnickih-monarhiy-do-uroku-vsesvitno-istori-7-klasu-140491.html
    художній фільм «И на камнях растут деревья» (більше 2 год)
    https://www.youtube.com/watch?v=5775wJi1vzc
    художній фільм «Нормани» (1.40 год.) https://www.youtube.com/watch?v=V4myG0ToPaM

    ВідповістиВидалити
  6. 13.04-17.04
    Перевірочне тестування по параграфу 7. – 14.04. Посилання на тест буде дане у групі.
    Конференція в ZOOM. Посилання на проведення буде даний в групі. 7-Б – 11.00; 7-В – 12.00
    Прочитати параграф 10. Франція. Виконати письмово завдання 16. Складіть хроніку подій Столітньої війни. (можна по презентації) 17. Простежте, як відбувалося посилення королівської влади в країні, визначивши основні етапи цього процесу.
    Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-franciya-v-hi---hiii-stolittyah-87395.html
    Відеоуроки
    https://www.youtube.com/watch?v=pP3rnRQkEQc&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=52
    Жанна дАрк https://www.youtube.com/watch?v=-KmGWEgV2Ks&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=54
    https://www.youtube.com/watch?v=d1MBuMqmno8&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=56

    ВідповістиВидалити
  7. 21-24.04
    Конференція 7-Б – 13.00 7-В – 11.00
    Перевірочна робота по Франції після конференції
    Англія у 11-15 ст. параграф 11
    Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-angliya-v-hi-hv-st-98387.html
    Відео
    https://www.youtube.com/watch?v=jqCwh2s4bDM&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=58
    https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=xchBFR83w1s

    ВідповістиВидалити
  8. 27.04-30.04
    Конференція 7-Б – 13.00 7-В – 11.00
    Перевірочна робота по Англії після конференції
    Прочитати параграфи 12, 13. Німеччина (Священна Римська імперія німецької нації), Країни басейну Середземного моря (Італійські держави, Іспанія).
    Виконати письмово завдання:Заповніть таблицю «Політика німецьких імператорів»; питання 1-6 (стор. 132)
    Презентації 1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-svyaschenna-rimska-imperiya-u-seredni-viki-92954.html
    2. https://www.youtube.com/watch?v=MsERfykbHs0
    3. https://infourok.ru/prezentaciya-z-vsesvitnoi-istorii-na-temu-kraini-baseynu-seredzemnomorya-776854.html
    Завантажити презентацію https://teachua.com/add/vses-ist/926-prezentacija-qkrajiny-basenu-seredzemnomorjaq
    Відеоуроки https://www.youtube.com/watch?v=25RGV41Amxk
    https://www.youtube.com/watch?v=_XfFxNzUpGk
    https://www.youtube.com/watch?v=AWK-msWTzto
    https://www.youtube.com/watch?v=vENcWgyIaA0

    ВідповістиВидалити
  9. Де знаходится таблиця яку потрібно заповнити?

    ВідповістиВидалити
  10. 04.-08.05
    Практична робота №4. Велика Хартія вольностей
    Мета роботи: проаналізувати причини прийняття, сутність та визначити значення Великої Хартії вольностей
    План
    1.Передумови та причини прийняття Хартії
    2.Зміст Великої Хартії вольностей (заповнення таблиці). Вигляд Хартії та причина саме такої назви
    3.Значення Великої Хартії вольностей. Чому цей документ і сьогодні вшановують люди
    Текст практичної роботи буде розміщений в групі у Вайбер. Бажано роздрукувати його до заняття.
    Прочитати параграф 16. Центральна та Східна Європа.
    Складіть таблицю «Утворення нових держав у Центральній та Східній Європі в IX—XI ст.» (у зошиті) за планом: колонки 1.Назва держави, 2.Час утворення, 3.Важливі події
    Презентація - https://naurok.com.ua/prezentaciya-derzhavi-centralno-ta-shidno-vropi-v-x-xv-st-169945.html
    Відеоурок - https://www.youtube.com/watch?v=9EsNiFVVYb0

    ВідповістиВидалити
  11. 12-15.05
    Конференції за розкладом
    Прочитати параграф 17. Північно-Східна Русь. Утворення Московської держави.
    Дати відповіді на 1-8 питання після параграфа
    Практична робота № 6. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій. (стор. 132)
    Дати відповіді на 1-7 питання
    Презентація http://www.myshared.ru/slide/1179433/
    Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=BTLit6febdE

    ВідповістиВидалити
  12. 18-22.05
    Конференція 19.05. 7-Б – 13.00 7-В – 11.00
    Тестування по темі «Утворення Московської держави»
    Прочитати параграфи 18-20. Визначити особливості цивілізацій Сходу. Підготувати план доповіді «Османська імперія – єдина воєнна держава середньовіччя», «Середньовічний Китай», «Середньовічна Індія» на вибір.
    Презентації 1. Османська імперія https://naurok.com.ua/prezentaciya-utvorennya-osmansko-imperi-174652.html
    2. Індія https://vseosvita.ua/library/tema-india-9345.html
    3. Китай https://vseosvita.ua/library/serednovicnij-kitaj-ros-mova-vsesvitna-istoria-7-klas-267148.html
    Відео 1. https://www.youtube.com/watch?v=3mTEs3-ghl0&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=91
    2. https://www.youtube.com/watch?v=q3SP_RZ0kvw&t=15s
    3. https://www.youtube.com/watch?v=AMRN30Tax7A&list=PLv6ufBUWdRi18VP5YJoj9ufz_MObHFB5s&index=22
    4. https://www.youtube.com/watch?v=-s-4aoQYoSI&list=PLv6ufBUWdRi18VP5YJoj9ufz_MObHFB5s&index=25

    ВідповістиВидалити
  13. 25-28.05
    Конференція за розкладом
    Підсумковий урок "Внесок України у розвиток європейської цивілізації"

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу