Д о відома учнів 9-11 класів ! З метою військово-патріотичного виховання та військово-професійної орієнтації молоді щодо вступу в ВВНЗ та ВНП ЗВО на 11 регіональному каналі буде транслюватися цикл відеоматеріалів «Згуртовані та загартовані». Графік виходу відеоматеріалів: - Навчання в ВВНЗ та ВНП ЗВО, вихід в ефір 13 травня о 08:15 годині, повтори 16 травня о 10:50 годині та 17 травня о 16:50 годині; - Урок предмету «Захист України» з актуальної теми біологічна зброя, світові масові пандемії в історії людства, вихід в ефір 20 травня о 08:15 годині, повтори 23 травня о 10:50 та 24 травня о 16:50; - Основи першої медичної допомоги та тактична медицина, вихід в ефір 27 травня о 08:15 годині, повтори 30 травня о 10:50 годині та 31 травня о 16:50 годині; - Військово-патріотична гра Сокіл «Джура», вихід в ефір 10 червня о 08:15 годині, повтори 13 червня о 10:50 годині та 14 червня о 16:50 годині. Після ефірів на сайті 11 телеканалу буде...
Завдання на 23-29 березня
ВідповістиВидалити1. Перевірочна робота. Відкрийте joinmyquiz.com та введіть код 372812. код 955047. Можна завантажити та телефон додаток quizizz та ввести код у віконці. Пройти тест можна 23-24.03
2. Прочитати параграф 25, письмово відповісти на питання після параграфа 1-7,
Параграф 26 – підготувати невелику письмову розповідь за однією з тем «Пам’ятки української рукописної книги», «Замки і фортеці».
Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
https://www.youtube.com/watch?v=yQzYR-KnbGk
Перевірочна робота = наступного тижня
Завдання на 30.03 – 03.04.
ВідповістиВидалитиВиконати практичну роботу № 5 (стор. 245-246). Повсякденне життя та взаємовідносини населення України в 14-15 ст. Мета роботи вказана в підручнику. Завдання для виконання 1. Аналіз соціальної структури населення: 1) Що нового з’явилося в структурі населення порівняно з періодом Русі (звернутися до параграфа 8, стор. 67). 2) Скласти схему (чи соціальну піраміду, як ми завжди робили) соціальної структури 14-15 ст. за таблицею.
2.Скласти розповідь за фото «Селянська оселя 14-15 ст.» (описати, яку функцію виконували ті чи інші предмети домашнього вжитку). Висновок по меті.
Підготуватися до тематичного контролю. Повторити параграфи 16-26. Тематичний контроль 02.04. на платформі quizizz. Код буде повідомлений в день тестування
завдання на 06.04-10.04
ВідповістиВидалитиВсесвітня історія.
Прочитати параграф 7. Скласти таблицю «Утворення держав вікінгів» (колонки 1. Час утворення, 2. Назва держави, 3. Перший конунг (якщо є у підручнику))
Прочитати параграф 9. Слайди 8,10,13 замалювати в зошиті. Записати терміни.
У вівторок виконуєте завдання, у четвер – перевірочна робота онлайн. Мені конспекти не надсилати.
продовження
ВідповістиВидалитиВідео на допомогу (російською мовою) до параграфу 7.
https://www.youtube.com/watch?v=7K2hyXdu_tY&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=43
https://www.youtube.com/watch?v=i8t_ygDjBTA
https://www.youtube.com/watch?v=bsmFk_r21i0
https://www.youtube.com/watch?v=rQnlOz3FGCg
https://www.youtube.com/watch?v=WMs-PGWZ6uo
https://www.youtube.com/watch?v=iG46Z5d1M9g
продовження для тих, хто хоче знати більше:
ВідповістиВидалитипісня вікінгів https://www.youtube.com/watch?v=y4K7Q2MUFxo
https://www.youtube.com/watch?v=nK-fhA25j3A
презентація до параграфу 8. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-serednovichni-derzhavi-vid-rozdroblenosti-do-stanovo-predstavnickih-monarhiy-do-uroku-vsesvitno-istori-7-klasu-140491.html
художній фільм «И на камнях растут деревья» (більше 2 год)
https://www.youtube.com/watch?v=5775wJi1vzc
художній фільм «Нормани» (1.40 год.) https://www.youtube.com/watch?v=V4myG0ToPaM
13.04-17.04
ВідповістиВидалитиПеревірочне тестування по параграфу 7. – 14.04. Посилання на тест буде дане у групі.
Конференція в ZOOM. Посилання на проведення буде даний в групі. 7-Б – 11.00; 7-В – 12.00
Прочитати параграф 10. Франція. Виконати письмово завдання 16. Складіть хроніку подій Столітньої війни. (можна по презентації) 17. Простежте, як відбувалося посилення королівської влади в країні, визначивши основні етапи цього процесу.
Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-franciya-v-hi---hiii-stolittyah-87395.html
Відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=pP3rnRQkEQc&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=52
Жанна дАрк https://www.youtube.com/watch?v=-KmGWEgV2Ks&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=54
https://www.youtube.com/watch?v=d1MBuMqmno8&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=56
21-24.04
ВідповістиВидалитиКонференція 7-Б – 13.00 7-В – 11.00
Перевірочна робота по Франції після конференції
Англія у 11-15 ст. параграф 11
Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-angliya-v-hi-hv-st-98387.html
Відео
https://www.youtube.com/watch?v=jqCwh2s4bDM&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=58
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=xchBFR83w1s
27.04-30.04
ВідповістиВидалитиКонференція 7-Б – 13.00 7-В – 11.00
Перевірочна робота по Англії після конференції
Прочитати параграфи 12, 13. Німеччина (Священна Римська імперія німецької нації), Країни басейну Середземного моря (Італійські держави, Іспанія).
Виконати письмово завдання:Заповніть таблицю «Політика німецьких імператорів»; питання 1-6 (стор. 132)
Презентації 1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-svyaschenna-rimska-imperiya-u-seredni-viki-92954.html
2. https://www.youtube.com/watch?v=MsERfykbHs0
3. https://infourok.ru/prezentaciya-z-vsesvitnoi-istorii-na-temu-kraini-baseynu-seredzemnomorya-776854.html
Завантажити презентацію https://teachua.com/add/vses-ist/926-prezentacija-qkrajiny-basenu-seredzemnomorjaq
Відеоуроки https://www.youtube.com/watch?v=25RGV41Amxk
https://www.youtube.com/watch?v=_XfFxNzUpGk
https://www.youtube.com/watch?v=AWK-msWTzto
https://www.youtube.com/watch?v=vENcWgyIaA0
Де знаходится таблиця яку потрібно заповнити?
ВідповістиВидалити04.-08.05
ВідповістиВидалитиПрактична робота №4. Велика Хартія вольностей
Мета роботи: проаналізувати причини прийняття, сутність та визначити значення Великої Хартії вольностей
План
1.Передумови та причини прийняття Хартії
2.Зміст Великої Хартії вольностей (заповнення таблиці). Вигляд Хартії та причина саме такої назви
3.Значення Великої Хартії вольностей. Чому цей документ і сьогодні вшановують люди
Текст практичної роботи буде розміщений в групі у Вайбер. Бажано роздрукувати його до заняття.
Прочитати параграф 16. Центральна та Східна Європа.
Складіть таблицю «Утворення нових держав у Центральній та Східній Європі в IX—XI ст.» (у зошиті) за планом: колонки 1.Назва держави, 2.Час утворення, 3.Важливі події
Презентація - https://naurok.com.ua/prezentaciya-derzhavi-centralno-ta-shidno-vropi-v-x-xv-st-169945.html
Відеоурок - https://www.youtube.com/watch?v=9EsNiFVVYb0
12-15.05
ВідповістиВидалитиКонференції за розкладом
Прочитати параграф 17. Північно-Східна Русь. Утворення Московської держави.
Дати відповіді на 1-8 питання після параграфа
Практична робота № 6. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій. (стор. 132)
Дати відповіді на 1-7 питання
Презентація http://www.myshared.ru/slide/1179433/
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=BTLit6febdE
18-22.05
ВідповістиВидалитиКонференція 19.05. 7-Б – 13.00 7-В – 11.00
Тестування по темі «Утворення Московської держави»
Прочитати параграфи 18-20. Визначити особливості цивілізацій Сходу. Підготувати план доповіді «Османська імперія – єдина воєнна держава середньовіччя», «Середньовічний Китай», «Середньовічна Індія» на вибір.
Презентації 1. Османська імперія https://naurok.com.ua/prezentaciya-utvorennya-osmansko-imperi-174652.html
2. Індія https://vseosvita.ua/library/tema-india-9345.html
3. Китай https://vseosvita.ua/library/serednovicnij-kitaj-ros-mova-vsesvitna-istoria-7-klas-267148.html
Відео 1. https://www.youtube.com/watch?v=3mTEs3-ghl0&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=91
2. https://www.youtube.com/watch?v=q3SP_RZ0kvw&t=15s
3. https://www.youtube.com/watch?v=AMRN30Tax7A&list=PLv6ufBUWdRi18VP5YJoj9ufz_MObHFB5s&index=22
4. https://www.youtube.com/watch?v=-s-4aoQYoSI&list=PLv6ufBUWdRi18VP5YJoj9ufz_MObHFB5s&index=25
25-28.05
ВідповістиВидалитиКонференція за розкладом
Підсумковий урок "Внесок України у розвиток європейської цивілізації"