Українська література 9 класи

9-А КЛАС

27.03.2020

1. Тема: Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі ( вірш  Т. Г. Шевченка « У нашім раї на землі»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю. Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя (вірш «Доля»).
Теорія літератури: ліричний герой, лірична медитація.
Завдання: прочитати в підручнику стор.228-232, виконати завдання у зошиті (тести на с.232-233); прочитати поезії Т. Шевченка «Доля», «У нашім раї на землі», скласти паспорт поетичних творів; на с.241-242 опрацювати відомості з теорії літератури, виписати визначення понять у зошити. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hIIAhrYED1U

2. Тема: Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»). Біблія в житті Т.Г.Шевченка. Світле пророцтво поета (« Ісаія. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т.Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів.
Теорія літератури: псалом.
Завдання: прочитати зазначені вище твори, після чого опрацювати літературно-критичний матеріал у підручнику на с.243 – 244 (письмово у зошиті підтвердити або спростувати думку про те, що на Тараса Шевченка справедливо/несправедливо чіпляли ярлик атеїста); вивчити поняття «псалом»; виконати тестові завдання на с.248. Переглянути відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=2ZrQhZWSEXU  («Ісаія. Глава 35»).

Тарас Шевченко: богоборець чи християнин? (відео допоможе дати обгрунтовану відповідь на завдання, що подано вище про спростування або підтвердження думки) https://www.youtube.com/watch?v=hIIAhrYED1U

Завдання для підготовки до перевірки вивченої теми на платформі Classtime: випишіть із прочитаних раніше творів Т.Шевченка рядки, у яких ліричний герой (автор) звертається до Бога.
Онлайн-перевірка на знання ролі Біблії у творчості Т.Шевченка буде відбуватися 27.03.2020 о 14.15 год. 

03.04.2020
Завдання чинні за 27.03.2020 р.

10.04.2020 (2 год.)
Тема. Контрольна робота № 5. Творчість Т. Г. Шевченка (тестування)
https://naurok.com.ua/test/homework/523093 ( пройти тестування до 10.04., до 20.00 год.)
Тема. Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший український професійний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць  в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.
https://www.youtube.com/watch?v=hW3TqYniaTk&t=1289s ( переглянути відео «Українська література в іменах»).
https://www.youtube.com/watch?v=HQ1NtBNFWr8 ( Ірина Фаріон про
П .Куліша).
Завдання після перегляду: висловити у письмовій формі думку про романтичний світогляд Пантелеймона Куліша. Що корисного для себе ви взяли, переглядаючи відеоматеріали?

15.04.2020 (2 год.)
1. Пантелеймон Куліш.  «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Символи роману.
ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман
https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM (фільм М.Засєєва – Руденка «Чорна рада», 2002)
2. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства. Благородства, вірності почуттю та обовязку.
Опрацювати стор.288-291; заповнити таблицю на с. 290 в зошиті; прочитати роман П. Куліша «Чорна рада» до кінця.


24.04.2020 (2 год.) – онлайн - уроки
1. Тема. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обовязку.

2. Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т. Шевченком.


08.05.2020 (2 год.)
Тема 1.  Урок виразного читання уривка з повісті «Чорна рада».
Тема 2. Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Повість «Інститутка». «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». ТЛ: реалізм.
https://www.youtube.com/watch?v=iy_t7MQy2CU (художньо-документальний фільм «Марко Вовчок»)
https://www.youtube.com/watch?v=FtlfT3m3zDE (документальний фільм «Таємнича зірка»
https://www.youtube.com/watch?v=oPicbOBTpQw (Телевізійна версія літературної композиції «Інститутка» М. Вовчок)

Домашнє завдання. Переглянути відеоматеріали; прочитати стор.293-295 (стислий конспект). Прочитати повість «Інститутка» М.Вовчок. Опрацювати матеріали таблиць на стор.308-310.

08.05.2020 (2 год.)
Тема. Антилюдяна  суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
https://www.youtube.com/watch?v=oPicbOBTpQw (Телевізійна версія літературної композиції «Інститутка» М. Вовчок)

Тема. Розвиток мовлення №4. Написання листа авторові улюбленої книжки або лист Устині за повістю М. Вовчок «Інститутка»
Домашнє завдання. Підготуватися до контрольної роботи №6 ( Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України за романом

П. Куліша «Чорна рада»; «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка».

15.05.2020 (2 год.)

Онлайн-уроки
Тема 1. Контрольна робота № 6. Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України» (за романом П. Куліша «Чорна рада»), «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка»
Тема 2. Література рідного краю № 2. Володимир Михайличенко – людина, поет, громадянин. Любов до рідного краю в поезії В. Михайличенка.
https://www.youtube.com/watch?v=lsVLoHQdAOY

22.05.2020 (2 год.)
Онлайн - уроки
Тема 1. Аналіз контрольної роботи.
Тема 2. Узагальнення вивченого протягом навчального року. Усна народна творчість. Українські народні балади. Давня українська література. Перекладна література. Біблія.
https://www.youtube.com/watch?v=acuTyTI3Pcc
 
29.05.2020 (2 год.)
Тема. Підсумковий урок – квест «У пошуках істини».

Тема. Анонс літератури на період літніх канікул. Рекомендації щодо ефективного використання Інтернет-ресурсів для повторення вивченого з проекцією на успішне складання  ЗНО.

____________________________________________________

9-Б КЛАС


25.03.2020 
1. Тема: Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі ( вірш  Т. Г. Шевченка « У нашім раї на землі»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю. Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя (вірш «Доля»).
Теорія літератури: ліричний герой, лірична медитація.
Завдання: прочитати в підручнику стор.228-232, виконати завдання у зошиті (тести на с.232-233); прочитати поезії Т. Шевченка «Доля», «У нашім раї на землі», скласти паспорт поетичних творів; на с.241-242 опрацювати відомості з теорії літератури, виписати визначення понять у зошити. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hIIAhrYED1U

2. Тема: Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»). Біблія в житті Т.Г.Шевченка. Світле пророцтво поета (« Ісаія. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т.Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів.
Теорія літератури: псалом.
Завдання: прочитати зазначені вище твори, після чого опрацювати літературно-критичний матеріал у підручнику на с.243 – 244 (письмово у зошиті підтвердити або спростувати думку про те, що на Тараса Шевченка справедливо/несправедливо чіпляли ярлик атеїста); вивчити поняття «псалом»; виконати тестові завдання на с.248. Переглянути відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=2ZrQhZWSEXU  («Ісаія. Глава 35»).

Тарас Шевченко: богоборець чи християнин? (відео допоможе дати обгрунтовану відповідь на завдання, що подано вище про спростування або підтвердження думки) https://www.youtube.com/watch?v=hIIAhrYED1U

Завдання для підготовки до перевірки вивченої теми на платформі Classtime: випишіть із прочитаних раніше творів Т.Шевченка рядки, у яких ліричний герой (автор) звертається до Бога.

Онлайн-перевірка на знання ролі Біблії у творчості Т.Шевченка буде відбуватися 25.03.2020 о 13.20 год.

01.04.2020
1.  Тема. Біблія в житті Тараса Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаія. Глава 35) 
Тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=830413 ( до 03.04. 20 до 20.00 год. пройти тестування обовязково !). Останні шість цифр є кодом для входу.
2.  Підсумковий урок. Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив  на літератури інших народів. Шевченко  та історико-культурний поступ України. Ушанування памяті поета в Україні й за кордоном.
Перегляд відеоматеріалу https://www.youtube.com/watch?v=TkQFiD-HZcM (проект «Великі українці» з уст Богдана Ступки)
https://www.youtube.com/watch?v=10oq7f6fAhQ  (Українські націоналісти  про Т.Г.Шевченка. Особливий погляд, 2009 р.)
https://www.youtube.com/watch?v=gKn-XC-rTdM (Гордість України. Про найбільшу кількість пам’ятників Т.Г.Шевченку, споруджених у світі)


08.04.2020 (2 год.)

Тема. Контрольна робота № 5. Творчість Т. Г. Шевченка (тестування)

https://naurok.com.ua/test/homework/523093 ( пройти тестування до 10.04. до 20.00 год.)

Тема. Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший український професійний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць  в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.

https://www.youtube.com/watch?v=hW3TqYniaTk&t=1289s ( переглянути відео «Українська література в іменах»). Опрацювати стор.252-254 ( скласти план).

https://www.youtube.com/watch?v=HQ1NtBNFWr8 ( Ірина Фаріон про

П .Куліша).  

Завдання після перегляду: висловити у письмовій формі думку про романтичний світогляд Пантелеймона Куліша. Що корисного для себе ви взяли, переглядаючи відеоматеріали?


17.04.2020
1. Пантелеймон Куліш.  «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Символи роману.
ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман
https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM  (фільм М. Засєєва – Руденка «Чорна рада», 2002)
2. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства. Благородства, вірності почуттю та обовязку.

Опрацювати стор.288-291; заповнити таблицю на с. 290 в зошиті; прочитати роман П. Куліша «Чорна рада» до кінця.


22.04.2020 (2 год.) – онлайн - уроки
1. Тема. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обовязку.

2. Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т. Шевченком.


29.04.2020  (2 год.)
Тема 1.  Урок виразного читання уривка з повісті «Чорна рада».
Тема 2. Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Повість «Інститутка». «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». ТЛ: реалізм.
https://www.youtube.com/watch?v=iy_t7MQy2CU (художньо-документальний фільм «Марко Вовчок»)
https://www.youtube.com/watch?v=FtlfT3m3zDE (документальний фільм «Таємнича зірка»
https://www.youtube.com/watch?v=oPicbOBTpQw (Телевізійна версія літературної композиції «Інститутка» М. Вовчок)

Домашнє завдання. Переглянути відеоматеріали; прочитати стор.293-295 (стислий конспект). Прочитати повість «Інститутка» М.Вовчок. Опрацювати матеріали таблиць на стор.308-310.


06.05.2020  (2 год.)
Тема. Антилюдяна  суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
https://www.youtube.com/watch?v=oPicbOBTpQw (Телевізійна версія літературної композиції «Інститутка» М. Вовчок)

Тема. Розвиток мовлення №4. Написання листа авторові улюбленої книжки або лист Устині за повістю М. Вовчок «Інститутка»
Домашнє завдання. Підготуватися до контрольної роботи №6 ( Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України за романом П. Куліша «Чорна рада»; «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка».


13.05.2020 (2 год.)

Онлайн-уроки
Тема 1. Контрольна робота № 6. Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України» (за романом П. Куліша «Чорна рада»), «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка»
Тема 2. Література рідного краю № 2. Володимир Михайличенко – людина, поет, громадянин. Любов до рідного краю в поезії В.Михайличенка.
 

20.05.2020 (2 год.)
Онлайн - уроки
Тема 1. Аналіз контрольної роботи.
Тема 2. Узагальнення вивченого протягом навчального року. Усна народна творчість. Українські народні балади. Давня українська література. Перекладна література. Біблія.
https://www.youtube.com/watch?v=acuTyTI3Pcc

27.05.2020 (2 год.)
Тема. Підсумковий урок – квест «У пошуках істини».

Тема. Анонс літератури на період літніх канікул. Рекомендації щодо ефективного використання Інтернет-ресурсів для повторення вивченого з проекцією на успішне складання  ЗНО.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу