Українська мова 9-Б клас


23.03.2020
Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового звязку. Розділові знаки у складних реченнях з різними видами звязку.

1) Опрацювати §32; виконати вправи 2 (с.113), 4,5(с.114).
2) Із рубрики «Культура слова» вправа 1 (с.115), а також переглянути експрес-урок «У назвах яких країн ми найчастіше помиляємося?» (посилання нижче). Законспектувати його (с.115)  https://youtu.be/35saaSPA8hM
3) Виконати вправу («будиночок» - с.115).
4) Переглянути ще раз відео щодо цієї теми, яке скинуто в учнівську групу за посиланнями:

5) Підготувати матеріали для уроку розвитку зв’язного мовлення на тему: «Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо з різними співрозмовниками  - товаришем (неформальне  спілкування) та вчителем в офіційній ситуації (цей урок передбачено 07.04.2020)
Матеріали надсилати на електронну скриньку або Viber вчителя української мови та літератури Саєнко Е.І.

30.03.2020 р. 
Тема. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень із різними видами звязку)

Примітка. Чітко виконувати завдання після онайомлення з текстом і памяткою до нього. Написання роботи триватиме в режимі онлайн, після чого необхідно надіслати їх у вайбер учителям (Саєнко Е.І., Яременко Л.В.)
Домашнє завдання. Повторити розділові знаки у складних реченнях із різними видами звязку. Підготуватися до проходження тестових завдань.
Виконати тестові завдання до  31.03.2020 р. до 19.00 (не в інший день і час!!!)

06.04.2020 (2 год.)
Тема. Орфографічно-пунктуаційний практикум.
1.  Переглянути відео «Написання складних слів»
2.   Опрацювати тестові завдання
https://naurok.com.ua/test/homework/514868  (не пізніше 07.04.2020 до 19.00 год.)

Тема. Тренувальний диктант
1.  Переглянути відео «Розділові знаки в складному реченні»
2.  Написати аудіодиктант «Доля мови»
Домашнє завдання:   тестові завдання
https://naurok.com.ua/test/homework/513310 (не пізніше 07.04.2020 до 20.00 год.)

13.04.2020 (2 год.)
1. Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац.
§§33-34 (опрацювати); виконати вправу 4 (стор.118)
2. РМ № 19. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
Виконати вправу 3 (стор.117)

27.04.2020  (2 год.)
Тема 1. 27.04.2020 (2 год) – онлайн – уроки
1. Тема. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразного звязку (повторення й узагальнення).
2. Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
https://www.youtube.com/watch?v=GCeRiFWYSvQ (Розділові знаки у простому реченні)
https://www.youtube.com/watch?v=BT_kkPLRYZI (Розділові знаки у складних реченнях)
Домашнє завдання. Опрацювати §§34-35; виконати вправу 2(стор.121); повторити §§37-38; виконати вправу 2 (стор.132)

04.05.2020 (2 год.)
Тема 1. Узагальнення вивченого.   Підготовка до контрольної роботи.
Тема 2. Контрольна робота № 4. Складні речення з різними видами сполучникового і сполучникового  звязку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування)
Домашнє завдання. Повторити орфограми і пунктограми для написання підсумкового диктанту. Повторити §§37-39; виконати вправи 3 (стор.132), стор.133 (будиночок)


18.05.2020 (2 год.)

Онлайн-уроки

Тема1.  Підсумкова контрольна робота (диктант із граматичним завданням)
Тема 2. Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа, види речень).
https://www.youtube.com/watch?v=WSb8FUMjudA

25.05.2020 (2 год.)
Тема. Узагальнюючий урок із синтаксису і пунктуації з використанням сайту  https://webpen.com.ua/ ( Тренажер із Правопису української мови).     
Тема. Підсумковий урок – дискусія на тему: «Я точно знаю, що нічого не знаю…»

Домашнє завдання. Написати есе на однойменну тему уроку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу