Українська мова 9-А клас
І підгрупа (вчитель Саєнко Е.І.)
24.03.2020
Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і
безсполучникового зв’язку. Розділові знаки у складних реченнях з різними
видами зв’язку
1. Опрацювати§32; виконати вправи 2 (с.113), 4,5(с.114).
Із рубрики «Культура слова» вправа 1 (с.115), а також переглянути експрес-урок
«У назвах яких країн ми найчастіше помиляємося?» (посилання).
Законспектувати його (с.115)
2. Виконати вправу («будиночок» - с.115). Також
переглянути ще раз відео щодо цієї теми, яке скинуто в учнівську групу за
посиланнями:
3. Підготувати матеріали для уроку розвитку зв’язного
мовлення на тему: «Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної
книжки, музичних новинок тощо з різними співрозмовниками - товаришем
(неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації
(цей урок передбачено 07.04.2020) Матеріали надсилати на електронну скриньку або у вайбер вчителя.
31.03.2020
Тема: Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту
наукового стилю
(з використанням складних речень із різними видами зв’язку)
Примітка. Чітко виконувати завдання після онайомлення з
текстом і пам’яткою до нього. Написання роботи триватиме в режимі
онлайн, після чого необхідно надіслати їх у вайбер учителю Саєнко Е.І.
Домашнє завдання. Повторити розділові знаки у складних
реченнях із різними видами зв’язку. Підготуватися
до проходження тестових завдань
Виконати тестові завдання
до 31.03.20 р. до 19.00 (не в інший день і час!!!)
07.04.2020 (2 год.)
Тема. Орфографічно-пунктуаційний практикум.
1.
Переглянути відео
«Написання складних слів»
2.
Опрацювати тестові завдання
https://naurok.com.ua/test/homework/514868 ( не нізніше 07.04.20 до 19.00 год.)
Тема. Тренувальний диктант
1.
Переглянути відео
«Розділові знаки в складному реченні»
2.
Написати аудіодиктант
«Доля мови»
Домашнє
завдання: тестові завдання
https://naurok.com.ua/test/homework/513310 (не пізніше 07.04.2020 до 20.00 год.)
14.04.2020 (2 год.)
1. Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й
абзац.
§§33-34 (опрацювати); виконати вправу 4 (стор.118)
2. РМ № 19. Тези прочитаних публіцистичної чи
науково-пізнавальної статей.
Виконати вправу 3 (стор.117)
21.04.2020 (2 год.) – онлайн - уроки
1. Тема. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби
міжфразного зв’язку (повторення й узагальнення).
2. Повторення вивчених
розділових знаків у простому і складному реченнях.
28.04.2020 (2 год.)
Тема 1. Повторення
вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
https://www.youtube.com/watch?v=GCeRiFWYSvQ (Розділові знаки у
простому реченні)
https://www.youtube.com/watch?v=BT_kkPLRYZI (Розділові знаки у складних реченнях); виконати вправи 1,2
(стор. 132)
Тема 2. Розвиток мовлення №20. Конспект сприйнятого на
слух науково-навчального тексту. https://www.youtube.com/watch?v=d9r7SjrERME (Як зробити вивчення мови ефективним?)
Домашнє завдання: опрацювати §36, виконати вправу 2
(стор. 129)
05.05.2020 (2 год.)
Тема.
Узагальнення вивченого.
Підготовка до контрольної роботи.
Тема. Контрольна робота № 4. Складні речення з різними
видами сполучникового і сполучникового
зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої
діяльності (тестування)
Домашнє завдання. Повторити орфограми і пунктограми для
написання підсумкового диктанту. Повторити §§37-39; виконати вправи 3
(стор.132), стор.133 (будиночок)
12.05.2020 (2 год.)
Онлайн - уроки
Тема 1. Підсумкова контрольна робота (диктант із
граматичним завданням).
Тема 2. Узагальнення й систематизація вивченого протягом
навчального року. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні).
Редагування словосполучень і речень, у яких найчастіше учні припускаються
помилок.
Домашнє завдання.§39 повторити, виконати тест на
стор.134-135
19.05.2020 (2 год.)
Онлайн - уроки
Тема 1. Аналіз підсумкової контрольної роботи.
Тема 2. Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні
аспекти вивчення речення ( граматична основа, види речень).
26.05.2020 (2 год.)
Тема. Узагальнюючий урок із синтаксису і пунктуації з
використанням сайту https://webpen.com.ua/ ( Тренажер
із Правопису української мови).
Тема. Підсумковий урок – дискусія на тему: « Я точно
знаю, що нічого не знаю…»
Домашнє завдання. Написати есе на однойменну тему уроку.
_________________________________________________________
ІІ підгрупа (вчитель Кузьменко О.О.)
27.03.2020
Тема: Складні речення з різними
видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.
1) Опрацювати §32; виконати
вправи 2 (с.113), 4,5(с.114).
2) Із рубрики «Культура слова»
вправа 1 (с.115), а також переглянути експрес-урок «У назвах яких країн ми
найчастіше помиляємося?» (посилання нижче). Законспектувати його
(с.115) https://youtu.be/35saaSPA8hM
3) Виконати вправу («будиночок»
- с.115).
4) Переглянути відео:
5) Підготувати матеріали для уроку
розвитку зв’язного мовлення на тему: «Складання й розігрування діалогів –
обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо з різними
співрозмовниками - товаришем (неформальне спілкування) та
вчителем в офіційній ситуації
03.04.2020
Тема уроку: Тренувальний
диктант
1.
Переглянути відео
«Розділові знаки в складному реченні» https://www.youtube.com/watch?v=u9btCjjVHuU
Тема уроку:
Орфографічно-пунктуаційний практикум
10.04.2020
Тема уроку: Культура мови (практикум)
Крок 2. Виписати мовні
порушення, які допущено в діалозі.
Крок 3. Записати визначення
слів «дебют», «концепція».
Тема уроку: Текст, основні його
ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац.
Крок 1. Опрацювати теоретичний
матеріал § 33
Крок 2. Виконати вправи
3, 4.
17.04.2020 (п'ятниця)
Онлайн-урок з теми "Текст. Ключові слова, абзац, види і засоби міжфразового
зв'язку"
24.04.2020
Онлайн-урок на тему «Пунктограми
у простому і складному реченнях»
08.05.2020
Тема онлайн-уроку «Конспект
як сприйняття на слух науково-навчального тексту»
08.05.2020
Тема онлайн-уроку «Контрольна
робота № 4. Складні речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення
(тестування)»
15.05.2020
Підсумкова контрольна робота
22.05.2020
Аналіз ПКР.
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.
Коментарі
Дописати коментар