Інформатика 8-А клас
Шановні учні!
Для більш якісного вивчення інформатики в дистанційному режимі, Вам необхідно на адресу вчителя інформатики Пєтухової С.І. kpl22kpl@gmail.com надіслати повідомлення зі своєї електронної пошти у форматі «Клас, прізвище, ім’я» (7-а, Іванов Іван).
В подальшому, Ви будете отримувати завдання з інформатики в індивідуальному порядку на Ваш e-mail.
Прохання до всіх!
Не відправляйте работы з пустим вікном Тема.
У вікні Тема завжди
пишіть Клас Прізвище Ім’я і дописуйте Дату
Наприклад: 11а
Іванов Іван, 01-04
Всі відправлені мені файли або архіви папок повинні
мати унікальні імена
(не повторюватись).
Наприклад 01-04-11а- Іванов1 (якщо
за один день їх декілька)
01-04-11а- Іванов2 і
т.д.
Всі ваші роботи я зберігаю в одній папці.
Прохання до всіх!
Не відправляйте работы з пустим вікном Тема.
У вікні Тема завжди
пишіть Клас Прізвище Ім’я і дописуйте Дату
Наприклад: 11а
Іванов Іван, 01-04
Всі відправлені мені файли або архіви папок повинні
мати унікальні імена
(не повторюватись).
Наприклад 01-04-11а- Іванов1 (якщо
за один день їх декілька)
01-04-11а- Іванов2 і
т.д.
Всі ваші роботи я зберігаю в одній папці.
Практична робота №5
Практична робота №6
Практична робота №7
Тема:
Створення та публікація веб-ресурсів
Урок №1.
Види і типи сайтів. Цільова аудиторія
Мета: забезпечити засвоєння знань про основні
класифікації типів сайтів; формувати вміння визначати вид сайта та його цільову
аудиторію;
Очікувані
результати: учні знають основні
класифікації типів сайтів, визначають тип сайта і прогнозують його цільову
аудиторію.
Домашнє завдання:
Практична робота «Визначення типів сайтів»
Послідовність виконання роботи:
1. Ознайомтесь з презентацією: Презентація Веб-технології Урок 1.
2.
Перегляньте запропоновані сайти.
http://www.nbuv.gov.ua/
https://www.facebook.com/
https://korrespondent.net/
http://bdpu.org/
https://rozetka.com.ua/
3.
Визначте до якого типу відноситься кожен сайт.
4.
Визначте цільову аудиторію сайта.
5.
Заповніть таблицю.
Назва сайта
|
Тип сайта
|
Цільова аудиторія сайта
|
Відправте виконане завдання вчителю на перевірку.
Коментарі
Дописати коментар