Біологія 7-А та 7-Б класи
Урок 1. Органи
чуття тварин, їх значення.
Завдання
1. Опрацювати
презентацію (відео).
Завдання 2.Опрацювати §39
Завдання 3. Виписати поняття: аналізатор, рецептор,
органи чуття
Завдання 4.Заповнити
таблицю в звичайному зошиті.
Тварини
|
Особливості
розвитку органів чуття
|
Кишковопорожнинні
|
|
Черви
|
|
Молюски
|
|
Членистоногі
|
|
Риби
|
|
Амфібії
|
|
Плазуни
|
|
Птахи
|
|
Ссавці
|
|
Урок 2. Нервова
система, її значення, розвиток у різних
тварин.
Завдання
1. Опрацювати
презентацію (відео).
Завдання
2.Опрацювати
§38
Завдання
3. Дати
відповідь на питання:
1. Що таке
нервова система?
2. Які типи
нервових систем Вам відомі?
3. Які
функції нервової системи?
Завдання
4. Заповнити таблицю в звичайному зошиті.
Тварини
|
Тип нервової системи
|
Особливості будови
нервової системи
|
Кишковопорожнинні
|
||
Черви
|
||
Молюски
|
||
Членистоногі
|
||
Риби
|
||
Амфібії
|
||
Плазуни
|
||
Птахи
|
||
Ссавці
|
Урок 3. Практична робота №6. «Порівняння будови
головного мозку хребетних тварин (на
муляжах/моделях)»
Завдання
1. Виконати
практичну роботу в звичайному зошиті. Матеріали до практичної роботи Ви
знайдете в підручнику стр.220.
При
виконанні практичної роботи ОБОВ`ЯЗКОВО
вказується тема, мета, обладнання, хід роботи, та робиться висновок про роботу.
Урок 4. Розмноження
та його значення. Форми розмноження тварин.
Статеві клітини та запліднення.
Завдання
1. Опрацювати
презентацію (відео).
Завдання
2.Опрацювати
§40
Завдання
3. Виписати
поняття: розмноження, гамета, зигота, гермафродит, запліднення, партеногенез,
роздільностатевість.
Завдання
4. Заповнити таблицю в звичайному зошиті.
Тварини
|
Тип розмноження
|
Тип запліднення
|
Особливості
|
Кишковопорожнинні
|
|||
Черви
|
|||
Молюски
|
|||
Членистоногі
|
|||
Риби
|
|||
Амфібії
|
|||
Плазуни
|
|||
Птахи
|
|||
Ссавці
|
Урок 5. Розвиток
тварин (з перетворенням та без перетворення). Періоди та тривалість життя тварин.
Завдання
1. Опрацювати
презентацію (відео).
Завдання
2.Опрацювати
§41,42
Завдання
3. Виписати
поняття: регенерація, метаморфоз, паразитизм, онтогенез, ембріональний
розвиток, постембріональний розвиток.
Завдання
4.Дати відповіді на запитання:
1.Яке біологічне значення розвитку з перетворення?
2. Для яких тварин характерний розвиток з
перетворенням.
3. У чому переваги та недоліки розвитку з
перетворенням.
4. Які тварини розвиваються без перетворення?
5.У чому переваги та недоліки розвитку без
перетворень?
Урок 6. Підготуватися до контрольної роботи з теми «Процеси життєдіяльності тварин.
Частина № 2.»
Завдання
1.Повторити
теми:
·
Опора і рух.
Види скелета. Значення опорно-рухової системи.
·
Два типи
симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин
·
Покриви тіла
тварин, їх різноманітність та функції.
·
Органи чуття
їх значення.
·
Нервова
система, її значення, розвиток у різних тварин.
·
Розмноження та
його значення. Форми розмноження тварин.
Статеві клітини та запліднення.
·
Розвиток
тварин (з перетворенням та без перетворення). Періоди та тривалість життя
тварин.
Коментарі
Дописати коментар