Українська мова 7-А клас
І підгрупа (вчитель Кузьменко О.О.)
ІІ підгрупа (вчитель Саєнко Е.І.)
24.03.2020
Тема уроку: Узагальнення й систематизація вивченого з
теми «Прислівник»
1. Робота з підручником: параграф 41, виконати вправи
424, 430; стор. 149-150 – виконати тренувальні тести
2. Виконати тести «Прислівник»: https://www.classtime.com/sessions/K7GN8D
24.03.2020
Тема уроку: Прийменник як службова частина мови
1. Робота з підручником: параграф 42 – вивчити
правила, записати їх у довідники, виконати вправи 443, 444 (ІІ –
письмово).
2. Переглянути експрес-уроки О. Авраменка. Вживання
прийменників https://www.youtube.com/watch?v=0jc16kvjrQw,
27.03.2020
Тема уроку: Портретний нарис і публіцистичному стилі
1. Переглянути відео, виконати названі в ньому
завдання (фрагмент уроку) https://www.youtube.com/watch?v=l6SDnivCI8U
2. Стор. 233-235 – прочитати, виконати завдання 8 у
робочому зошиті.
31.03.2020
Тема уроку: Непохідні й похідні прийменники. Написання
прийменників.
1.
Опрацювати матеріал
підручника: параграф 43 – правила
вивчити і записати у довідник; виконати вправи 449, 450, 451, 453, 454.
3.
Виконати тестові
завдання «Прийменник» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=179161 (31.03.2020 до 18.00)
31.03.2020
Тема уроку: Синонімічні й антонімічні прийменники.
1.
§44, вивчити
правило, виконати вправи 460, 464.
2.
Стор. 165 (таблиця)
– вивчити сполучення слів у колонці «Правильно».
03.04.2020
Тема уроку: Сполучник як службова частина мови
1.
Робота з
підручником: §45, 46 – вивчити правила, записати їх у довідники.
2.
Виконати вправи
470, 473, 474, 482, 485, 492.
3.
Переглянути відео
«Сполучник як службова частина мови» https://www.youtube.com/watch?v=tApAU8uC76Q
07.04.2020 (2 год.)
Тема уроку: Написання
сполучників разом і окремо
Крок 1. Робота з підручником:
стор.175-176 (правила і таблиці записати в довідник).
Крок 2. Переглянути
відеоматеріал «Правопис сполучників» https://www.youtube.com/watch?v=J4qE3oz-shI
Крок 3. Робота з підручником.
Виконати вправи 497, 498, 503.
10.04.2020
Тема уроку: Розрізнення
сполучників і однозвучних слів.
Крок 2. Робота з підручником.
Виконати вправи 504, 505 (І та ІІІ).
__________________________________________________________
14.04.2020 (вівторок)
Онлайн-урок на тему «Сполучник і сполучне слово»
17.04.2020 (п'ятниця)
Онлайн-урок на тему «Частка»
24.04.2020
21.04.2020
Онлайн-урок на тему «Переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в
публіцистичному стилі»
24.04.2020
Онлайн-урок на тему «Аналіз переказу»
28.04.2020
Онлайн-урок з теми «Правопис часток не, ні з
різними частинами мови»
05.05.2020
Тема онлайн-уроку «Правопис
часток»
08.05.2020
Тема онлайн-уроку «Узагальнення
вивченого про частку»
12.05.2020
Підсумкова контрольна робота
15.05.2020
Вигук як особлива частина мови
19.05.2020
Службові частини
мови. Тести
22.05.2020
Повторення вивченого.
Самостійні частини мови.
ІІ підгрупа (вчитель Саєнко Е.І.)
24.03.2020
Тема уроку: Узагальнення й систематизація
вивченого з теми «Прислівник»
1. Робота з підручником: параграф 41, виконати вправи
424, 430; стор. 149-150 – виконати тренувальні тести
2. Виконати тести «Прислівник»: 13.30 –
онлайн – тестування, контроль знань https://www.classtime.com/library/question-sets/17cf5d6b-9d21-4d0d-bd4b-931fd5361ebd
24.03.2020
Тема уроку: Прийменник як службова частина мови
1. Робота з підручником: параграф 42 – вивчити
правила, записати їх у довідники, виконати вправи 443, 444 (ІІ –
письмово).
2. Переглянути експрес-уроки О. Авраменка. Вживання
прийменників https://www.youtube.com/watch?v=0jc16kvjrQw,
25.03.2020
Тема уроку: Портретний нарис і публіцистичному стилі
1. Переглянути відео, виконати названі в ньому
завдання (фрагмент уроку) https://www.youtube.com/watch?v=l6SDnivCI8U
2. Стор. 233-235 – прочитати, виконати завдання 8 у
робочому зошиті.
31.03.2020,
01.04.2020
Тема. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Опрацювати матеріал у підручнику (тема 15, стор.233);
опорний матеріал для підготовки до написання нарису: вправа 622 (усно), 623
(письмово).
Тема. Непохідні й похідні прийменники. Написання
похідних прийменників разом, окремо та через дефіс
Повторити §43 (стор.158); виконати вправу 452 та
виконати тестові завдання до 03.04.2020 р. до 19.00 год. ( не пізніше вказаної
дати і часу обов’язково !!!) за посиланням (останні шість цифр є кодом для
входу) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=627342
07.04.2020 (2 год.)
Тема. Сполучник як
службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання
сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності та
підрядності.
Примітка: у процесі перегляду натискати на паузу і
фіксувати в зошит приклади та коментарі лектора. Це дасть змогу якісно
сприйняти і зрозуміти непросту тему. За підручником § §45-46 (вивчити).
Виконати вправи 473, 474.
08.04.2020
Тема. Написання сполучників разом та окремо.
§47 ( вивчити). Виконати вправу 497. Вивчити на с.176 (
порівняльна таблиця, як відрізнити сполучники від слів інших частин мови, не
забувати про довідники з правилами!).
!!! Тести для перевірки знань будуть проводитися в режимі
реального часу, тому необхідно бути на зв’язку
постійно за розкладом вівторка і середи.
14.04.2020 (2 год.)
1.Тема. Розрізнення сполучників і однозвучних слів.
Синонімічні й антонімічні сполучники. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші
частини мови з прийменниками та частками (проте – про те, зате – за те, якби –
як би та ін.»
2. Тренувальні вправи.
§47 (вивчити), повторити §46; вправа 498 (письмово).
15.04.2020 (1 год.)
1.Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.
https://www.youtube.com/watch?v=jhzJ1oDS9CA
§48 (вивчити). Виконати вправу 508.
§48 (вивчити). Виконати вправу 508.
21.04.2020 (2 год.) -
онлайн - уроки
1-2. Тема. Контрольний докладний письмовий переказ тексту
– роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.
22.04.2020 (1 год.) -
онлайн - урок
Тема. Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення). Складання проекту
логотипа рідного міста ( села, школи, класу) з використанням у його описі
різних частин мови з часткою не і
префіксом не.
Тема. 2) Написання часток –бо,-но,-то,-от, -таки.
28.04.2020 (2 год.)
Тема. 1) Правопис часток -не і -ні з різними частинами
мови (узагальнення). Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи,
класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою –не і
префіксом –не.
Домашнє завдання. Вивчити §50, повторити §49; виконати
вправу 536.
Тема. 2) Написання часток –бо,-но,-то,-от, -таки.
https://www.youtube.com/watch?v=c1diGiBdPvM
Домашнє завдання. Повторити §§49-50; виконати вправу 539.
29.04.2020 (1 год.)
Тема. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за
значенням. Виразне читання текстів із вигуками.
https://www.youtube.com/watch?v=quI3TyCgd94
Домашнє завдання: вивчити §51, повторити §19. Виконати вправу 543.
Домашнє завдання: вивчити §51, повторити §19. Виконати вправу 543.
05.05.2020 (2 год.)
Тема. Тема. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при
вигуках.
Тема. Узагальнення вивченого про службові частини мови.
Підготовка до контрольної роботи.
06.05.2020 (1 год.)
Тема. Підсумкова контрольна робота (диктант)
13.05.2020. (1 год.)
12.05.2020 (2 год.)
Онлайн - уроки
Тема 1. Узагальнення й систематизація вивченого про
службові частини мови. Практикум. https://webpen.com.ua/ (Тренажер з правопису української мови)
Домашнє завдання. Виконати тест на стор.196; відповісти на
запит. стор.197
Тема 2. Контрольна робота № 6. Прийменник, сполучник,
частка, вигук (тестування).
13.05.2020. (1 год.)
Тема. Підсумкова контрольна робота (диктант із граматичним
завданням)
Домашнє завдання: повторити§52; підготувати проєкт про
частини мови, поділившись на дві групи.
19.05.2020 (2 год.)
Тема 1. Аналіз
контрольних робіт.
Тема 2. Узагальнення і систематизація вивченого про
частини мови, правопис і використання їх у мовленні.
20.05.2020 (1 год.)
Тема. Дієслово, його форми (урок-захист проєктів).
26.05.2020 (2 год.)
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого про частини
мови, правопис і використання їх у мовленні. Дієприкметник, правопис
дієприкметників.
Тема. Прислівник. Правопис прислівників.
Домашнє завдання: скористатися флеш-картками на платформі
«На Урок» і здійснити самоперевірку здобутих знань протягом року.
27.05.2020 (1 год.)
Тема. Дієприслівник. Правопис дієприслівників.
Домашнє завдання: систематично вести методичні довідники
з правил правопису; написати есе під час
канікул на тему: « Мій літній щоденник…»
Коментарі
Дописати коментар