Українська мова 10-А клас
І підгрупа (вчитель Троценко С.В.)
ІІ підгрупа (вчитель Саєнко Е.І.)
Учні отримують
завдання і надсилають свої роботи вчителю в групі у Viber.
_____________________________________________________ІІ підгрупа (вчитель Саєнко Е.І.)
26.03.2020
1. Тема: Написання есе про явище природи, що викликає найбільше
захоплення й здивування (писати від руки у форматі А4), надсилати на електронну
пошту вчителя української мови та літератури Саєнко Е.І.
Рекомендації: написати вільне
есе, скориставшись посиланням:
2. Тема: Морфологічна норма.
Морфологічна помилка
Завдання: опрацювати §48.
Виконати вправи 2,3 (с.153); 4, 5 ( с.154-155); вправи 6, 7 (с.155)
3.Культура мови О. Авраменко
Додатково буде проводитися онлайн-перевірка з орфографії на
платформі Classtime 26.03.2020 о 09.30 год.
Код для входу буде
надіслано в учнівські групи в день проходження.
02.04.2020
1. Морфологічна норма. Морфологічна помилка
Опрацювати § 48 (с.152);
завершити виконання вправ, зазначених на попередньому тижні з цієї теми.
2. Тема. Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми
іменника (зал-зала, птах-птаха, плацкарт – плацкарта тощо). Іменники чоловічого
та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет-поетеса, поетка;
директор-директорка, робітник – робітниця та ін.)
Вивчити §49 (с. 156 - 157); виконати вправи 4,5 (с.158 - 159).
Пройти тестування до 03.04.2020 до 19.00 год. (не в інший
день і час обов’язково!!!) за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=415517 (останні шість
цифр є кодом для входу)
Тестування пройти до 03.04.2020 (до 19.00 год. не пізніше
вказаної дати обов’язково !!!
09.04.2020 (2 год.)
Тема. Іменники спільного і подвійного роду. Складні
випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ,
ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови.
Опрацювати §49, вправа 6 ( с.164)
Тема. Визначення роду невідмінюваних іменників та
абревіатур, правила вживання їх. Іменники, що мають лише форму однини або
множини.
Домашнє завдання: https://naurok.com.ua/test/homework/525248 (пройти тестування до 10.04.2020
до 20.00 год.)
16.04.2020 (2 год.)
1. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості.
2. Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення
іменників І відміни в орудному відмінку
Опрацювати §§52-53. Вправи 2,3 (стор.168)
23.04.2020 (2 год.) – онлайн - уроки
1. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в
родовому відмінку.
Відмінкові закінчення іменників з конкретним та
абстрактним значенням
( терміна - терміну, феномена – феномену).
2. Паралельні закінчення іменників чоловічого роду
давального відмінка (-ові, -еві (-єві), -у (-ю); іменників знахідного відмінка
(назв побутових предметів (узяв олівець –узяв олівця, написав лист – написав
листа); іменників місцевого відмінка однини ( на коні – на коневі, в ліжку – на
ліжкові, в гаї – в гаю, на торзі – на торгу); іменників місцевого відмінка
множини ( кістьми – костями, крильми – крилами, чобітьми – чоботями тощо).
30.04.2020 (2
год.)
Тема 1. Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному
відмінку. Словозміна іменників ІV відміни.
Тема 2. Особливості кличного відмінка.
Домашнє завдання. Повторити §§ 55-56; виконати вправи 3,4
(стор.176), 5 (стор.177).
07.05.2020 (2 год.)
Тема. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен
по батькові.
Домашнє завдання. опрацюват觧57-58; виконати вправи 4,5
(стор.180)
08.05.2020 (1 год.)
Тема. Контрольна робота №4. Морфологічна норма
(тестування)
Домашнє завдання. Повторити §§57-58; вивчені орфограми й пунктограми. Підготувати
словниковий диктант (25 слів на різні орфограми).
14.05.2020 (2 год.)
Онлайн-уроки
Тема 1. Підсумкова контрольна робота (диктант із
граматичним завданням)
Тема 2. Практична риторика. Аргументи й докази. Полемічні
прийоми.
Домашнє завдання. Опрацюват觧63-64; виконати вправу 3,
стор.197-198.
21.05.2020 (2 год.)
Онлайн - уроки
Тема 1. Аналіз підсумкової контрольної роботи.
Тема 2. Практична риторика. Мистецтво відповідати на
запитання. Дискусія на одну з пропонованих тем:
♦ Театр чи кіно?
♦ Краще жити в місті чи селі?
♦ Фаст – фуд чи домашні страви?
♦ Без любові життя – не повноцінне.
♦ Соціальні мережі – велике благо чи віртуальне щастя?
Домашнє завдання. §§63-64 ( опрацювати). Виконати вправу
7 (стор.201)
28.05.2020 (2 год.)
Тема. Урок- квест « Сторінками Правопису української мови
».
Тема. Підсумковий урок. Ознайомлення з Інтернет-
ресурсами для подальшої ефективної роботи по підготовці ліцеїстів
до ЗНО.
Домашнє завдання. Написати есе на тему: « Мине ще рік – я
випускник… »
Коментарі
Дописати коментар