Українська мова 10-А клас

І підгрупа (вчитель Троценко С.В.) 


Учні отримують завдання і надсилають свої роботи вчителю в групі у Viber.
_____________________________________________________

ІІ підгрупа (вчитель Саєнко Е.І.)
26.03.2020 
1. Тема: Написання есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування (писати від руки у форматі А4), надсилати на електронну пошту вчителя української мови та літератури Саєнко Е.І.
Рекомендації: написати вільне есе, скориставшись посиланням:

2. Тема: Морфологічна норма. Морфологічна помилка
Завдання: опрацювати §48. Виконати вправи 2,3 (с.153); 4, 5 ( с.154-155); вправи 6, 7 (с.155)
Посилання до вправи 6: https://www.youtube.com/watch?v=fF2LMq74i9w

3.Культура мови О. Авраменко

Додатково буде проводитися онлайн-перевірка з орфографії на платформі Classtime 26.03.2020 о 09.30 год.
Код для входу буде надіслано  в учнівські групи в  день проходження.

02.04.2020
1.  Морфологічна норма. Морфологічна помилка
Опрацювати § 48 (с.152); завершити виконання вправ, зазначених на попередньому тижні з цієї теми.
2.  Тема. Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника (зал-зала, птах-птаха, плацкарт – плацкарта тощо). Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет-поетеса, поетка; директор-директорка, робітник – робітниця та ін.)
Вивчити §49 (с. 156 - 157); виконати вправи 4,5 (с.158 - 159).
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE
Пройти тестування до 03.04.2020 до 19.00 год. (не в інший день і час обовязково!!!) за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=415517  (останні шість цифр є кодом для входу)
Тестування пройти до 03.04.2020 (до 19.00 год. не пізніше вказаної дати обовязково !!!

09.04.2020 (2 год.)
Тема. Іменники спільного і подвійного роду. Складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови.
Опрацювати §49, вправа 6 ( с.164)

Тема. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Іменники, що мають лише форму однини або множини.
Домашнє завдання: https://naurok.com.ua/test/homework/525248 (пройти тестування до 10.04.2020  до 20.00 год.)
         
16.04.2020 (2 год.)
1. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості.
2. Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку

Опрацювати §§52-53. Вправи 2,3 (стор.168) 

23.04.2020 (2 год.) – онлайн - уроки
1. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.
Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням
( терміна - терміну, феномена – феномену).
2. Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві), -у (-ю); іменників знахідного відмінка (назв побутових предметів (узяв олівець –узяв олівця, написав лист – написав листа); іменників місцевого відмінка однини ( на коні – на коневі, в ліжку – на ліжкові, в гаї – в гаю, на торзі – на торгу); іменників місцевого відмінка множини ( кістьми – костями, крильми – крилами, чобітьми – чоботями тощо).

30.04.2020  (2 год.)
Тема 1. Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників ІV відміни.
Тема 2. Особливості кличного відмінка.
Домашнє завдання. Повторити §§ 55-56; виконати вправи 3,4 (стор.176), 5 (стор.177).

07.05.2020 (2 год.)
Тема. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
Домашнє завдання. опрацюват觧57-58; виконати вправи 4,5 (стор.180)

08.05.2020 (1 год.)
Тема. Контрольна робота №4. Морфологічна норма (тестування)
Домашнє завдання. Повторити §§57-58; вивчені орфограми й пунктограми. Підготувати словниковий диктант (25 слів на різні орфограми).


14.05.2020 (2 год.)
Онлайн-уроки
Тема 1. Підсумкова контрольна робота (диктант із граматичним завданням)
Тема 2. Практична риторика. Аргументи й докази. Полемічні прийоми.
Домашнє завдання. Опрацюват觧63-64; виконати вправу 3, стор.197-198.


21.05.2020 (2 год.)

Онлайн - уроки
Тема 1. Аналіз підсумкової контрольної роботи.
Тема 2. Практична риторика. Мистецтво відповідати на запитання. Дискусія на одну з пропонованих тем:
♦ Театр чи кіно?
♦ Краще жити в місті чи селі?
♦ Фаст – фуд чи домашні страви?
♦ Без любові життя – не повноцінне.
♦ Соціальні мережі – велике благо чи віртуальне щастя?
Домашнє завдання. §§63-64 ( опрацювати). Виконати вправу 7 (стор.201)

28.05.2020 (2 год.)
Тема. Урок- квест « Сторінками Правопису української мови ».
Тема. Підсумковий урок. Ознайомлення з Інтернет- ресурсами для подальшої ефективної роботи по підготовці  ліцеїстів  до ЗНО.

Домашнє завдання. Написати есе на тему: « Мине ще рік – я випускник…  »

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу