Українська література 10-Б клас
23.03.2020
Тема: Модерна українська проза (узагальнення вивченого,
підготовка до контрольної роботи); скористатися посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YRSkJqHZGGw
Завдання 7 на с.204,
яке передбачає перегляд відеоматеріалу «Історична правда з Вахтангом Кіпіані:
Володимир Винниченко», написавши після перегляду, про які факти з життя
письменника й досі «мовчать» підручники.
24.03.2020
Тема: Альманах «З-над хмар і долин», угруповання «Молода муза» - зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі
століть.
Завдання: опрацювати вступну
статтю на с.205-206; скласти план-тези.
Підготувати реферати про діяльність українських модерністів - «Молода муза» (надсилати на електронну
пошту
вчителя
української мови та літератури Саєнко Е.І.
до
01.04.2020 р.)
30.03.2020
1. Тема. Леся Українка. Загальнолюдське, національне,
особисте. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини,
культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Збірка
поезій «На крилах пісень», її висока оцінка Іваном Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм
як основа естетичної позиції Лесі.
Опрацювати стор.205-214,
скласти план, вивчити ознаки неоромантизму.
2.
«Contra spem spero» як світоглядна
декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи,
образотворчий прийом контрасту. Призначення поета і поезії, мужність ліричної
героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).
Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»).
Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну»
Домашнє завдання. Тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=701411
(ДО 03.04.20 САМЕ ДО 19.00 ГОД ОБОВ’ЯЗКОВО !) – ШІСТЬ ОСТАННІХ ЦИФР Є КОДОМ ДЛЯ ВХОДУ
06.04.2020
Тема. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна
основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення
духовності і краси.
https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8 ( відеофільм за мотивами драми – феєрії «Лісова пісня» Л. Українки)
https://www.youtube.com/watch?v=3kYEoRTh1To (переказ драми-феєрії…)
Домашнє завдання. Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня»
до кінця. Опрацювати стор.221 – 226 ( скласти план).
07.04.2020
Тема. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні
Мавці.
Домашнє завдання. https://naurok.com.ua/test/homework/526062 ( пройти перевірочний тест 07.04. до 20.00
год.)
13.04.2020 (2 год.)
1. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в
образі Лукаша.
2. РМ №3. Анкета головного героя (письмово).
21.04.2020 (1 год.) -
онлайн-урок
Тема. Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження
духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між
буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією.
27.04.2020 (2 год.) (онлайн - уроки)
Тема1. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих
сил людини. Художні особливості драми-феєрії.
ТЛ: неоромантизм, драма-феєрія.
Тема 2. Контрольна робота №5. Образне слово поетичного
модернізму (письмовий твір на одну з тем).
1) „Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі” (життєвий
шлях та поезія Лесі Українки).
2) „Ну, як-таки, щоб воля — та пропала? Се
так колись і вітер пропаде!” (за драмою-феєрією Лесі Українки „Лісова
пісня”).
3) „Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я маю в
серці те, що не вмирає!” (за драмою-феєрією Лесі Українки „Лісова пісня”).
Домашня робота. Повторити особливості неоромантизму.
04.05.2020 (1 год.)
Тема. Микола Вороний – ідеолог модернізації української
літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в
новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.
Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна Панна»). Узагальнено-ідеалізований
жіночий образ як сюжетний центр символістського твору.
Домашнє завдання. Вивчити напам’ять вірш М. Вороного «Блакитна Панна». Опрацювати
стор.234 – 237 (Скласти план)
05.05.2020 (1 год.)
Тема. Згадка про революцію як данина естетиці доби
соціальних перетворень («Інфанта»). ТЛ: символізм.
Домашнє завдання. Виконати тест на стор.238-239
12.05.2020 (1 год.)
Тема 1. Олександр Олесь (О.Кандиба) Коротко про життя і
творчість, світоглядні переконання митця. Неоромантичні, символістські
тенденції у творчості («З журбою радість обнялась…»). «Чари ночі» - перлина
інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості,
філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова
виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій.
https://www.youtube.com/watch?v=_kAudcCtN1M
18.05.2020 (2 год.)
Онлайн – уроки
Тема 1. О. Олесь. експресивне висловлювання патріотичних
почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»). Драматичний етюд «По дорозі в
казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт
людей і їх провідник. Лідер – сильна особистість. Трагічна суперечність між
мрією, духовністю й жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд.
Тема 2. Контрольна робота №6. Образне слово поетичного модернізму
(тестування 18.05. до 16:00 год.) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=373448
Домашнє завдання. Підготуватися до уроку літератури
рідного краю ( Життя і творчість Анатолія Греса).
25.05.2020 (1 год.)
Тема. Література
рідного краю №2. Порушення філософських тем у творах Анатолія Греса.
26.05.2020 (1 год.)
Тема. Підсумковий урок. Обмін думками про знакові для
свого часу твори, актуальні нині. Ознайомлення зі списком літератури на період літніх канікул.
Коментарі
Дописати коментар