Українська література 10-Б клас

23.03.2020
Тема: Модерна українська проза (узагальнення вивченого, підготовка до контрольної роботи); скористатися посиланням                https://www.youtube.com/watch?v=YRSkJqHZGGw

Завдання 7 на с.204, яке передбачає перегляд відеоматеріалу «Історична правда з Вахтангом Кіпіані: Володимир Винниченко», написавши після перегляду, про які факти з життя письменника й досі «мовчать» підручники.

24.03.2020
Тема: Альманах «З-над хмар і долин»,  угруповання «Молода муза» - звязок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть.
Завдання: опрацювати вступну статтю на с.205-206; скласти план-тези.

Підготувати реферати про діяльність українських модерністів  - «Молода муза» (надсилати на електронну пошту вчителя української мови та літератури Саєнко Е.І.  до 01.04.2020 р.)

30.03.2020
1.  Тема. Леся Українка. Загальнолюдське, національне, особисте. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка Іваном  Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі.
Опрацювати стор.205-214, скласти план, вивчити ознаки неоромантизму.

2.       «Contra spem spero» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Призначення поета і поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну»
Домашнє завдання. Тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=701411
(ДО 03.04.20 САМЕ ДО 19.00 ГОД ОБОВЯЗКОВО !) – ШІСТЬ ОСТАННІХ ЦИФР Є КОДОМ ДЛЯ ВХОДУ

06.04.2020
Тема. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси.
https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8 ( відеофільм за мотивами драми – феєрії «Лісова пісня» Л. Українки)
https://www.youtube.com/watch?v=3kYEoRTh1To (переказ драми-феєрії…)
Домашнє завдання. Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня» до кінця. Опрацювати стор.221 – 226 ( скласти план).

07.04.2020
Тема. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці.
Домашнє завдання. https://naurok.com.ua/test/homework/526062 ( пройти перевірочний тест 07.04. до 20.00 год.)

13.04.2020 (2 год.)
1. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша.
2. РМ №3. Анкета головного героя (письмово).

21.04.2020 (1 год.) -  онлайн-урок
Тема. Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією.

27.04.2020 (2 год.) (онлайн - уроки)
Тема1. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії.
ТЛ: неоромантизм, драма-феєрія.
Тема 2. Контрольна робота №5. Образне слово поетичного модернізму (письмовий твір на одну з тем).
1) „Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі” (життєвий шлях та поезія Лесі Українки).
2) „Ну, як-таки, щоб воля — та пропала? Се так колись і вітер пропаде!” (за драмою-феєрією Лесі Українки „Лісова пісня”).
3) „Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!” (за драмою-феєрією Лесі Українки „Лісова пісня”).
Домашня робота. Повторити особливості неоромантизму.

04.05.2020 (1 год.)
Тема. Микола Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму. Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна Панна»). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору.
Домашнє завдання. Вивчити напамять вірш М. Вороного «Блакитна Панна». Опрацювати стор.234 – 237 (Скласти план)

05.05.2020 (1 год.)
Тема. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»). ТЛ: символізм.
Домашнє завдання. Виконати тест на стор.238-239


12.05.2020  (1 год.)
Тема 1. Олександр Олесь (О.Кандиба) Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась…»). «Чари ночі» - перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій.
https://www.youtube.com/watch?v=_kAudcCtN1M 


18.05.2020 (2 год.)

Онлайн – уроки
Тема 1. О. Олесь. експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»). Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їх провідник. Лідер – сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд.
Тема 2. Контрольна робота №6. Образне слово поетичного модернізму (тестування 18.05. до 16:00 год.) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=373448  
Домашнє завдання. Підготуватися до уроку літератури рідного краю ( Життя і творчість Анатолія Греса).

25.05.2020 (1 год.)
Тема.  Література рідного краю №2. Порушення філософських тем у творах Анатолія Греса.
26.05.2020 (1 год.)

Тема. Підсумковий урок. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальні нині. Ознайомлення зі  списком літератури на період літніх канікул.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу