Українська мова 10-Б клас


25.03.2020 (10-Б (б/х)), 27.03.2020 (10-Б (іст.), 10-Б (б/х))
1. Тема: Написання есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування (писати від руки у форматі А4), надсилати на електронну пошту вчителя української мови та літератури Саєнко Е.І.
Рекомендації: написати вільне есе, скориставшись посиланням:

2. Тема: Морфологічна норма. Морфологічна помилка
Завдання: опрацювати §48. Виконати вправи 2,3 (с.153); 4, 5 ( с.154-155); вправи 6, 7 (с.155)
Посилання до вправи 6: https://www.youtube.com/watch?v=fF2LMq74i9w

3.Культура мови О. Авраменко

Додатково буде проводитися онлайн-перевірка з орфографії на платформі Classtime 27.03.2020 о 12.30 год.
Код для входу буде надіслано  в учнівські групи в  день проходження.

01.04.2020 (10-Б (б/х)), 03.04.2020 р. (10-Б (іст.), 10-Б (б/х))
1.  Морфологічна норма. Морфологічна помилка
Опрацювати § 48 (с.152); завершити виконання вправ, зазначених на попередньому тижні з цієї теми.
2.  Тема. Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника (зал-зала, птах-птаха, плацкарт – плацкарта тощо). Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет-поетеса, поетка; директор-директорка, робітник – робітниця та ін.)
Вивчити §49 (с. 156 - 157); виконати вправи 4,5 (с.158 - 159).
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE
Пройти тестування до 03.04.2020 до 19.00 год. (не в інший день і час обовязково!!!) за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=415517  (останні шість цифр є кодом для входу)
Тестування пройти до 03.04.2020 (до 19.00 год. не пізніше вказаної дати обовязково !!!

08.04.2020 (10-Б (б/х)), 10.04.2020 р. (10-Б (іст.), 10-Б (б/х))
Тема. Іменники спільного і подвійного роду. Складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови.
Опрацювати §49, вправа 6 ( с.164)
Тема. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Іменники, що мають лише форму однини або множини.
Домашнє завдання: https://naurok.com.ua/test/homework/525248  (пройти тестування до 10.04.2020  до 20.00 год.)

15.04.2020 (10-Б (б/х)), 17.04.2020 (10-Б (іст.), 10-Б (б/х))
1. Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості.
2. Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку
Опрацювати §§52-53. Вправи 2,3 ( стор.168)

22.04.2020 (б/х – 1 год.),  24.04.2020 (б/х – 1 год.), (іст. – 2 год.) – онлайн - уроки
Тема 1. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.
Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням
(терміна - терміну, феномена – феномену).

Тема 2. Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві), -у (-ю); іменників знахідного відмінка (назв побутових предметів (узяв олівець –узяв олівця, написав лист – написав листа); іменників місцевого відмінка однини ( на коні – на коневі, в ліжку – на ліжкові, в гаї – в гаю, на торзі – на торгу); іменників місцевого відмінка множини ( кістьми – костями, крильми – крилами, чобітьми – чоботями тощо).

29.04.2020 (10-Б (б/х)), 08.05.2020 (10-Б (іст)) – 1 год. (онлайн-уроки)
Тема 1. Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників ІV відміни.

06.05.2020 (10-Б (б/х)), 08.05.2020 (10-Б (іст)) – 1 год. (онлайн-уроки)
Тема 2. Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
Домашнє завдання. Повторити §§ 55-56; виконати вправи 3,4 (стор.176), 5 (стор.177).


10-Б (б/х) - 06.05.2020 (1 год.), 10-Б (іст.) - 08.05.2020 (2 год.)
Тема. Тема. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
Домашнє завдання. опрацюват觧57-58; виконати вправи 4,5 (стор.180)

10-Б (б/х) - 08.05.2020 (1 год.), 10-Б (іст.) - 08.05.2020 (1 год.)
Тема. Контрольна робота №4. Морфологічна норма (тестування):
10-Б (б/х): https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=269677   _ (06.05.до 18:00)   
10-Б (іст.): https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=623202 (08.05.до 18:00)
Домашнє завдання. Повторити §§57-58; вивчені орфограми й пунктограми. Підготувати словниковий диктант (25 слів на різні орфограми).


10-Б (б/х) – 13.05.2020 (1 год.), 15.05.2020 (1 год.)
10-Б (іст.) – 15.05.2020 (2 год.)
Онлайн-уроки
Тема. Контрольна робота №4. Морфологічна норма (тестування)
Тема. Підсумкова контрольна робота (диктант із граматичним завданням)
Домашнє завдання. Повторити винятки з правил; підготувати проєкт «Іменник: що треба знати про цю частину мови?»


10-Б (б/х) – 20.05.2020 (1 год.), 22.05.2020 (1 год.)

10-Б (іст.) – 22.05.2020 (2 год.)
Онлайн - уроки
Тема. Аналіз  контрольних робіт.
Тема. Практична риторика. Мистецтво відповідати на запитання. Дискусія на одну з пропонованих тем:
♦ Театр чи кіно?
♦ Краще жити в місті чи селі?
♦ Фаст – фуд чи домашні страви?
♦ Без любові життя – не повноцінне.
♦ Соціальні мережі – велике благо чи віртуальне щастя?
Домашнє завдання. §§63-64 ( опрацювати). Виконати вправу 7 (стор.201)

10-Б (б/х) – 27.05.2020 (1 год.), 10-Б (іст.) - 29.05.2020 (1 год.)

Тема. Урок- квест «Сторінками Правопису української мови»
10-Б (б/х) – 29.05.2020 (1 год.), 10-Б (іст.) - 29.05.2020 (1 год.)
Тема. Підсумковий урок. Ознайомлення з Інтернет- ресурсами для подальшої ефективної роботи по підготовці  до ЗНО.

Домашнє завдання. Написати есе на тему: « Мине ще рік – я випускник…  »

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу